7 Kasım 2009 Cumartesi

"kalbime benzer taşları, Göğe yakındır başları"



Sayın google;

Çok rica edeceğim Cafe İzz sorgulamasında ilk sayfada çıkan blogumu arka planlara at,beni İzz'e kefilmiş gibi gösteren o yazıdan kurtar. Her güzel şeyin bittiği gibi, İzz'le aramdaki duygusal ilişki de bu şahane günde sona erdi. Geçmiş tecrübelerimden dolayı böyle bir şey olacağını düşünsem de, nedendir bilinmez bu değişim çok ani geldi bana, kırıldım ve hayal kırıklığına uğratıldım.

Biz artık kahvaltı siparişini otomatik pilota bağladığımız için menüden bir seçim yapmıyoruz ne yazık ki. Ama bugün yediğim kazıkla öğrendim ki, menüye her şekilde bakmak gerekirmiş. Bizim gözümüzü ve gönlümüzü doyuran mekan ne yazık ki artık çayı ücretlendirmeye karar vermiş. Çayı ücretsiz olan her kahvaltının kaderinin bu olduğunu elbette biliyorum. ( bknz. Meyra) Ama bizim gibi her hafta giden adama, menüye bile bakmaya zahmet etmediği vakit ama artık çay da ücretli diye bir uyarı vermiyorsa bir aklı başında garson, ben de Allah'ın çayına 40 TL'yi sadece bir kere o da şapşallığımla veririm. sonrasında da haliyle yollarımızı ayırırım.

Bu sebeple Girandola dondurma için beni ilk beşe al, ama İzz'e döktüğüm methiyelerle kamuoyunu yanıltmama sebep olma.

ps. Başlık şarkısı Nefes münasebetiyle Sezen Aksu- Dağlar

2 yorum:

kusburnu dedi ki...

vay anasını, köftehorlara bak hele.. ben de bekliyordum heyecanla ne zaman bırakıcak izzi diye. boşver, hem zaten kış geldi, kışın kapalı mekanında oturmak o kadar keyifli olmayabilirdi.. üzülme he mi?

malumafatrus dedi ki...

valla zaten kış münasebeti ile kürkçü dükkanı Cihangir'e geri dönmeyi planlıyorduk, bu hadise sadece gözümün arkada kalmamasını sağladı.