4 Kasım 2009 Çarşamba

"Arsız ayaklar altında alın teri"




  • Banu Güven sanırım yaşlandı. ve sanırım aslında kendisi çok güzel bir kadın değil. neden bilmiyorum baktıkça kendiminki gibi bir koca kafa görüyorum kendisine. Ama bu karizmasına duyduğum saygıyı gölgeler mi? Tabi ki de hayır.
  • Bir şeyler yazdılar ama pek emin olamadım Ya Şimdi Ya Hiç yayından kaldırıldı mı yayından kaldırılması bir süre daha ötelendi mi?
  • Bu arada Cengiz Semercioğlu'nun 3 sezondur yaptığı program da sanırım bu sene başlamayaca. Bu durumda medyatava-oda tv rekabetinde durum 1-1 sayılabilir sanki.
  • Ercan Saatçi, damat kalkanından kurtulduğu vakit medyadaki tüm korkaklar saldırıya geçtiler. Oysa ki bu adam yıllardan beri faşist ve militan. Bunu bugün farketmiş gibi safsata yapmak neden anlamam pek mümkün değil.
  • Dün sinemaya gidince, en son ne zaman gittim ben filme sorusunu sordum ve inanır mısınız bu eşek hafızam bana hiç yardımcı olmadı.

  • Dün sinema için Gmall'ı tercih edince, Dinamo Fm'in de orada yayın yaptığını öğrenmiş oldum. Kaan Sezyum'u da orada görünce, Pzt.de gelip Mehmet Tez'le ikisini izleme şansını kaçırdığım için hayıflandım.
  • Bence reklamlarda reklam ajanslarının da bir logosu adı olsun ki, biz de böyle manasız reklamların sorumlularını daha iyi tanıyalım. Bununla beraber VOB'un olağanüstü saçma reklamının sorumlusu vadeli işlemler borsası hakkında ne kadar bilgi sahibi sorusunu da bir ilgiliye sormak isterim.

  • Bilumum davalarda adı geçen bilirkişilik meftumu da bu aralar fevkalade ilgilimi çekiyor. Bir insan nasıl bilirkişi olur, bilirkişi olmak için aranan özellikler nelerdir, ben misal bu alana heves etsem nereye başvurmalıyım, ciddi ciddi bunu merak ediyorum.
  • Milliyet'in yeni eki Cadde'yi alıp görmedim ama Aldatma üzerine yaptıkları reklamından ötürü kendilerine karşı bir önyargı ürettim. Yani o reklamı ne amaçla yaptıklarını cidden anlayamıyorum. Mükemmel insan vardır ve bunlar aldatılmaz diye düşünenlerin aldatmak üzerine yaklaşımlarının ne kadar derin olabileceğini az çok tasavvur edebiliyorum.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Biz niye cadılar bayramı kutluyoruz? Hatta neden yurt dışında neden kutlanır cadılar bayramı fikri olan var mı?
  • 29 Ekim'in öncesinde arefe günü gibi yarım gün tatil olmasının rasyonel sebebi nedir ?
  • 4 adet yirmilik dişini de çektirmiş bir insan olarak şu an çenemde olan ağrının sebebi ne olabilir, bu konuyla da ilgili fikriyatı olanların beni bundan mahrum etmemesini rica ediyorum.
  • Abimlerin evine de ne yazık ki hırsız girmiş:( 15 yıl boyunca evimizin kapısı bile kitlenmediği için yaşanılan bu hırsızlık hadiselerine karşı ailecek bir saçma sapan hal alıyoruz. ( hırsızlığın alışılmışlığı var, dayımlardan bildiğim için konuşuyorum) Ve ben bu sebeple de mevcut hissiyatımı tekrarlamak da fayda görüyorum; benim neznimde bir katil bir hırsızdan daha suçlu değildir.
ps. Başlık şarkısı Bertuğ Cemil- Yağmur

7 yorum:

Esterhazy dedi ki...

Banu Güven sanırım yaşlandı. ve sanırım aslında kendisi çok güzel bir kadın değil.

Hic okumamis olayim, hiiiiiiiiiiic :)))

malumafatrus dedi ki...

oradaki sanırım vurgusu, "bir anlık gafletle yazmışım" mazereti üretebilmek içindi zaten. Benim de dilim varmıyor ama sanki otururken daha karizmatik ayakta olunca bir farklı geliyor bana:))

ya da akşam iş çıkışı, trafik depresyonu ile benim ayarlarım şaşıyor, böyle talihsiz açıklamalar yapıyorum.

Esterhazy dedi ki...

yok benimki isin sakasi tabi ki, ama ben sahsen kendisine senelerce vurgundum, hala vurgunum :) oyle severim...

ercan saatci konusu icinse sana daha cok katilamazdim sanirim; her zaman fasist ve korkunc bi insandi, simdi damatliktan siyrilinca milletin cesareti tavan yapti sanirim.

Aslı dedi ki...

ben de yirmili dişlerimi çektirdim ama sabahları çene ağrısı ile uyanmaktan fenalık geldiğinde anladım ki gece deli gibi diş sıkıp, gıcırdatıyormuşum.
Olabilir mi sende de? Ben plak takıyorum alt dişime ve ağrılar kesildi kurtuldum.

malumafatrus dedi ki...

bende aslında bundan şüpheleniyorum. en son otobüs yolculuğumda verdiğim uyku arasında boynumu da dişlerimi de fazlasıyla sıktığımı farkettim ama bununn çenemi açılamayacak kadar ağrıtacağına da inanmak istemedim nedense.

Aslı dedi ki...

O kadar ağrıtır, bir diş hekimine git o sana söyler bak. Şakaklar, boyun, çene her tarafı etkiliyor. İleride de çenede çok ciddi hasar yaratıyormuş.

malumafatrus dedi ki...

aslında zaten bir diş hekimine gitmem lazım ama mevcut doktorumdan memnun olmadığım için yeni bir maceraya atılmak da beni ürküttüğünden sürekli öteliyorum, en sonunda daha kötü bir boyuta geleceğini bilsem da yapıyorum bunu. en iyisi önceliklendirip, yeni bir diş hekimcisi ile tanışayım:)