6 Ekim 2009 Salı

"ve sen hala özgür ruhlara dair yalanlarla beslen boşver"



  • Cornflakes’lı hayatımda istediğim mucizeye ulaşamadığım için hep farklarını merak ettiğim müsliyi denemeye meylettim ve bu sebeple de haftaya berbat bir tatla başladım. Gerçekten sağlıklı, zayıflatıcı falan filan diye çok şey yedim ama bu müsli, kuş yeminden hallice birşey ve pek fena. Genelde Cornflakes’de meyvalıları sevmesem de Eti Form’un meyvalı olanı diğerine kıyasla daha yenilebilir geldi bana. Yani yenilebilir dediysem de nimete küfretmemek adına, yoksa ağız tadı falan sorgulaması olmadan. Kısacası müsli dediğiniz hadise zayıflatmaz, iştah kesermiş bunu da uygulamalı olarak keşfetmiş olduk.
  • Twitter’ın en sevdiğim yanı, blog yazısı için aklıma gelen maddeleri 140 karakter şeklindeki notlarla önüme sunması. Aklıma bişey geliyor ama onu akşama kadar unutuyorum, sonra ne oluyor ne twitlemişim ( bilinçli türkçe katliamı) ben acaba diyorum sonra “aa evet şunu yazıcaktım” diyorum çat çat diye fikriyatlarım geri geliyor.
  • Küçük çocukları aşıya götürmek için çikolata ile kandırırlar ya, beni de mevsim geçişlerine karşın meyva ile kandırabilirler. Ben mesela kış geldi diye üzülsem de kestane ( canım kestane), nar, portakal, mandalina, ayva hayatımıza geri geldi diye heyecanlanabilirim, o da 4 mevsimden biri, sevelim diye hemen yalakalık yaparım.
  • Mehmet Tez’in geçen hafta sorduğu “ yılbaşı sorgulaması erken mi başlıyor” sorusu, benim hayatımı da altüst etti. Perşembe akşamına gelen 31 Aralık ile beraber 3 günlük bir tatilin hevesi ve hayal imkansızlıkları arasında kalakaldım. Ama yani bu şekil ve şartta bile birşey yapamazsak kendime, hayatıma dair karamsarlıklarım oluşacak, yeni yıla gıcık olacağım, zaten çift haneli yıllar da kötü geçer benim için diye kara kara düşüneceğim. Bu hayalgaribine yılbaşında yapılacaklar önerilerini sunarsanız pek ama pek bahtiyar olacaktır.

  •  
  • Bu arada evimizde 9,5 aydır duran, minyatür çam ağacını en nihayetinde geçtiğimiz Cumartesi kaldırdım, evimiz bir boşluğa düştü, bu halimize en çok ben güldüm.
  • Yeni güzel albümler çıkmıyor, mp3 playerıma yeni şarkı yüklemeyeli epeyce zaman oldu. Müzik dünyasındaki yeni sezon da kısa zamanda başlar umarım. Neyse ki grooveshark var bu sayede azıcık nostalji yapıyorum.

     
  • Salı, haftanın en manasız günü, bugün bu manasızlık bana da sirayet etti. Kimseyi sevmiyorum yine. Aslında çok haklı sebeplerim olsa da bu hissiyatlar insanı daha da negatif yapıp, koca dünyaya antipati duymasına sebep olduğu için, insanlardan uzak duruyorum ki, sevip sevmeme ilişkilerine girmeyeyim.
  • Bu yabancı basın aleminin Tom Cruise ve sülalesine neden bu kadar gıcık olduklarını anlayamıyorum. Yani sadece hadise tarikat değildir gibi geliyor bana. Tom Cruise ile Katie Holmas evlendiğinden beri, bir takdir haberi görmedim, aman da şöyle mutlular falan filan diye okumadım. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz ama yani ben cidden severdim Tom Cruise’u bir aralar, ondan gerçekten üzülüyorum. Suri’yi de Angelina Jolie- Brad Pitt ‘in tüm çocuklarından daha güzel buluyorum. Her kız çocuğu topuklu ayakkabı giymek ister, makyaj yapmak ister, bunu da vay bunlar nasıl çocuk bakıyorlar diye abartmayı basın gazlaması olarak görüyorum.

     
  • Saçlarımı kahküllü yaptırdığımdan beri ilk defa alnım sivilcelenmeye başladı. Yani burdaki ilk defa uygulaması cildimin sivilcelenmesini değil, kahkül kesiminden doğan bir sivilcelenmenin ilk defa olması. Kafama sürdüğüm yağlar sonra da yüzüme mi geçiyor ufak ufak anlamadım ki.
  • Diyarbakır Lice’de öldürülen Ceylan’ın anne ve abisinin katıldığı 5N1K’nın tekrarını bu sabah izledim. Sanırım asıl duygusal manasızlığım da burdan gelmekte. Bu ülkenin adaletsizliğine karşın her geçen gün daha büyük vidan azabı çekiyor ve tüm karamsarlığımla yazıma noktamı koyuyorum.
edited by kusburnu.


ps. 1. Başlık şarkısı Mor ve Ötesi-Boşver

ps.2. Resim Burhan Doğançay

5 yorum:

guvenek dedi ki...

yılbasinda parti verelim!

malumafatrus dedi ki...

peki ama nerde ve kimlerle?

guvenek dedi ki...

biz 2 senedir benim evimde kutluyoruz, parti denmez 3-5 kisi.

ama bu sene disari cikmak istiyorum aslinda. ayakta dansli falan degil de, masamiz olsun oturalim eglenelim muzik dinleyelim havasinda.

kusburnu dedi ki...

müsli yerine (ki ben kendisine müslüm demekten ayrı bi haz almaktayım) peynir ekmek hıyar yesen daha hayırlı bi iş yapmış olursun. müslüm karbonhidrattır, zayıflatmaz. imza bi dost.

malumafatrus dedi ki...

peki ya dost o reklamların hepsi yalan mı? Ya hadise diyetten de ziyade sabahları çabuk çabuk kahvaltı edebilmek. Ben 5 dakikada domates peynir yiyeceğime süt içerim daha iyi.