20 Ekim 2009 Salı

"sesin çok uzak bana tv'deki kız"




Pazartesi akşamı Ezel ile Kapalıçarşı'yı çarpıştıran zihniyet sözüm sana;
  • Ben ve benim gibileri iki şapşahane dizi arasında seçim yapmaya zorladığınız için tarih sizi affetmeyecek. Neyse ki Ezel 1 saat özet veriyor da, bu sayede azıcık ucundan Kapalıçarşı'yı da izleyebiliyorum.
  • Ama sonra Ezel'e takılı kalıp, geri dönüş yapamıyorum. Tabi bundan dizinin etkisiyle beraber reklam vermemesi de büyük etken.
  • Sürekli dizi alemlerinin ne kadar yorucu olduğunu söyleyen yapımcılar, mümkünse kanalları bastırıp dizilerinizi de harcatmayın.
  • Bir diğer sorgum; Okan Bayülgen'in yeni programları üzerine. Takdir edersiniz ki, 3 programı da izleyemedim. Zaten programın özüne değil de, 3 gece üst üste o saatte neden program yapılır ki sorusuna takılıyorum. Ya Kanal D'nin parası çok, ya da Okan Bayülgen 2 program alana 1'ni bedava yapıyor.
  • Belki programın maliyeti çok yüksek değildir ama yine de o saatte o kadar enerjiyi harcayan insanların karşılığını alıp alamadıklarını fevkalade merak ediyorum. Bence Okan Bayülgen evli ve çocuklu bir adam olsam da ben hala asiyim, farklıyım tepkisini biraz da böyle gösteriyor veyahut çocuk dırdırından kaçmak için kendini stüdyoya atıyor.

  • Oray Eğin'in programını ise 10 dk izleyebildim. Daha önce de söyledim, Oray Eğin tek başına program yapıcak biri değil, ona asli bir sunucu olmalı kendisine de daimi konuk olmalı. Yani sunuculuk falan o yamuk ağazla cidden zor. Bir de twitter aleminde herkes pohpohlamıyor mu "aman da aman süper farklı program" diye gerçekten gülesim geliyor.
  • Medyadan devam edecek olursak, ben Mirgün Cabas'ı Özge Fışkın ile beraber diye biliyordum ama medeni durumunun son hali hakkında da fikir sahibi değildim. Twitter'da bu meraka kapılınca esterhazy evli değil miydi sorusunu yöneltti ama yine de kesin bilgiye ulaşamadık. Acaba bu yazıyı okuyan ve konu hakkında bilgi sahibi olan birileri var mıdır?
  • Magazine burnumuzu sokmuşken Seren Serengil'in bu içler acısı haline de bir iki kuple etmek isterim. Yani gerçekten mutsuz olmak için dünyaya gelmiş, kendisini sürekli kandıran zavallı bir kadın Seren Serengil, hem psikolojik hem de fiziksel olarak da acılar peşini daha bırakmaz kanımca. Bu kötü çocuklukta büyük pay sahibi annesi mi yoksa babası mı asıl onu merak ediyorum.
  • İclal Aydın'ın bir dönemdir" ben artık eski ben değilim, acımasızım, insanların dediklerine kulak asmam" satırlarını ara ara okuyordum. Ama kendisini tv.de görünce anladım ki, o ses tonu ile konuştuğu sürece insanın ukala falan olma şansı yok O sadece saçını savurunca havalı olduğunu düşünüyordur muhtemelen.

  • Okan Bayülgen izlemediğim programında bUrcu Esmersoy'a atıp tutmuş. Sebebi de Oda Tv'ye göre Burcu Esmersoy'un Okan Bayülgen'in programı için gelen ani daveti kabul etmemesiymiş falan filan. Bana deseler ki, NTV döneminden bir gıcıklıkları var bu yüzden atıp tutuyor ama yani bu konuk hadisesi olayı bana azıcık komik geliyor. Hele ki Oda Tv'nin arkasındaki Soner Yalçın'ın Cumartesi gecesi program yapan Oray Eğin'le kanka olması bu komikliği sorgulamama sebep oluyor.
  • Ve yine alakasız olacak ama Nuray Mert bence köşeci- yorumcu alemindeki en en karizmatik abladır, bunu bilir bunu söylerim.
ps. Başlık şarkısı Mor ve Ötesi- Tv'deki Kız


Hiç yorum yok: