19 Ekim 2009 Pazartesi

"öğrenmedi gönül yaşlanmayı dünya zamanıyla gün saymayı"



Çalışma Bakanlığı'na;
"Pazartesi ve Cuma günlerinden birinde çalışmasak, onun yerine diğer günlerde ekstra çalışsak, çalışan memnuniyeti ve verimliliği ne olur? "adlı bir bilimsel çalışmaya seve seve kobay olabilirim.
İsviçreli bilim adamalarının da pazartesi sendromu Salı sendromuna dönüşür mü şeklinde bir araştırma yapmalarını gayet şiddetle tavsiye ediyorum.

ps. o zaman torunlarımıza, eskiden çalışmak böyle kolay değildi tabii diye hava da atarız hem, olmaz mı?

Ustat'da yayınlanma tarihi: 9 Ekim2008

ps.2. Zaman geçse de kobaylık konusunda gönüllülüğüm baki.

ps.3. Başlık şarkısı Levent Yüksel- Uslanmadım.

5 yorum:

kusburnu dedi ki...

ben de kobay olurum, üstelik hemen şimdi göreve başlarım valla bak..

Fery... dedi ki...

sen pazartesi ya da cuma dan birinde çalışmamaktan bahsediyorsun benim çok sevgili proje yöneticilerim 29 Ekim gibi diğer resmi tatillerden bile 1,5 gün tatil olması ile ayrılan bir tarihte çalışılmasını istiyorum diyor bak seeennn istiyormuş; alla allaaa... isterseniz gelen bunun kobayı olun :) çalışan nasıl delirtilir :P

malumafatrus dedi ki...

Eğer senin o günkü rate'ini 4 katını ödemeyi düşünüyorlar bence çalışılabilir. ha yok normal normal çalış diyorlarsa, sömürünün kitabını başka bir işçi üzerinde test etmelerini söyleyebilirsin kendisine.

Fery... dedi ki...

ne rate i ya ben zavallı maaşlı çalışan bir insanım :P

malumafatrus dedi ki...

ben bunu müşteri istedi diye düşündüğümden öyle demiştim. Yok senin kendi çalıştığın şirketten biri böyle bir şey talep ediyorsa, o gün çalışırsan freelance olmak için koca bir sebep sahibi oldun demektir.