31 Ekim 2009 Cumartesi

"kış geliyor bağıra çağıra sevmem ki"


Hava durumu, iptal IDO seferleri, otobüsle İst.e dönecek olmak üzerine yeteri kadar dırdır ettiğim için daha fazla uzatıp, isyan durumuna geçmeyeceğim. Cihan Ceylan sağolsun "yine o adam" ile halime tercüman olmakla kalmıyor, derdimi de bir güzel unuttuyor.

Açıkçası havanın böyle zıvanadan çıkmasına, karayollarına, trafiğe mahkum olmama rağmen içimdeki Heidi ruhu, ara mevsim geçti ya buna da şükür diyor. Tabi eminim yarın öbür gün "ay ben yanlış yaptım, keşke sonbahar olsaydı da, soğuk kar çamur baymasaydı içimizi" diye dönüp dediklerimi inkar etmem muhtemeldir ama yine de herkeşlerin ( ş bilinçli olarak tercih edilmiştir) içi havadan haberlerden erken kararan havadan baymışken; bir iyimserlik listesi yapıp kendimi kandırmayı tercih ediyorum;

Kış geldi ya;
  • Ben artık siyah boğazlı kazak giyebileceğim için heyecanlı;
  • Hava soğuk olur diye tedbirli olarak sokağa çıkıp, birden ortaya çıkan güneşle pişmekten kurtulduğum için bahtiyar;
  • Artık çizme giyebildiğim ve Yüksek!!! topukları sebebiyle beni tüketen ayakkabılarımdan ( sanki çizmelerim topuksuzmuş gibi) kurtulduğum için huzurlu;
  • Atkı, eldivenlerimi de kutularından çıkaracağım için hevesli;
  • Sinemaya gidebileceğim için iyimser,
  • Çizme sebebiyle zırt pırt kaçan ince çoraplardan kurtulduğum için rahat,
  • Alışveriş merkezlerinden uzak duracağım için karlı,
  • Ve sevdiğim YAY insanlarının doğumgünü Kasım geldiği ( Ekim de bittiği ) için de mutluyum.

Uyarıyorum yarın ki hava& yol koşullarına göre de fevkalade karamsar olabilirim. Şimdilik iyimserlik listemizin kabarması dileğiyle satırlarımı noktalıyor, kötü hava koşulları ile boğuşan herkese sabır diliyorum.

ps. Başlık şarkısı Mor ve Ötesi- Kış Geliyor

2 yorum:

Aslı dedi ki...

siyah boğazlı kazak! Fetiş yahu bu, benim listemde sadece bu var ama olsun değer :)

malumafatrus dedi ki...

bence siyah boğazlı kazak zaten bir kadının kurtarıcısıdır.( bir diğeri de beyaz gömlek) Ve bence bir kadına siyah kazak yakışmıyorsa,hiç birşey yakışmıyor demektir.