17 Ekim 2009 Cumartesi

"kokunu unutabilsem bana kızar mısın"


Yaşlılık belirtileri;

  • Telefonda çok konuşan herkese dırdır etmek.
  • Telefonda konuşmaktan nefret etmek.
  • Apartmandan dan dan inen genç irilerine kapıyı açıp bağırıp çağırmak istemek.
  • Pazarda pazarlık yapmayı öğrenmek.
  • Zaman geçtikçe annaneme benzemek.
  • Eleştiride sınırı iyice zorlamak.
  • Hastalık paranoyasına kendini kaptırmak.
  • Düşük çeneli olmak.
  • ve pek tabi ki huysuzlaşmak.
ps. Resim ve devamı için buyrunuz.

ps.2. Başlık şarkısı Yerden Yüksek- Maskara

4 yorum:

Aslı dedi ki...

E ben yaşlanmışım!

Fery... dedi ki...

ayyy sanırım ben de...

malumafatrus dedi ki...

bir de unuttuğum büyük bir belirgin özellik var ki, kedi sevmek. Benim için en büyük değişimlerden biri o minik kedileri alıp eve götürmeyi istememdir.

farawaysoclose dedi ki...

diğer maddeler neyse de, "kedi sevmek" dedin beni bitirdin! hayat boyu hayvanlardan hiç hoşlaşmayan, hele de kedilerden ürken şahsım 6 aydır çirkin bir sokak kedisinden kopamıyorum, resmen özlüyorum görmediğimde... yaşlanmak kötü birşey.