30 Ekim 2009 Cuma

"hayatın ruhuna sinen saman tadından bıkkın"




Uzun zamandır ihmal ettiğim Piyale Madra karikatürleri üzerinden hayat tahlilini bu tatil fırsatı ile yapmak istedim. İki karikatür de genel yaklaşım olabilir ama onunla beraber beni resmediyor sanki.

Tabi şu da var; 1 no'lu karikatür benimle beraber bir çok hatunun da derdidir muhtemelen diye kendimi kandırıyorum.

iki nolu ise en büyük derdim. Bazı bazı ( belki de her daim) hiçbir şeyi beğenmiyor, sürekli kritize ediyorum ve evet sonra kendime "kimse mükemmel değil" telkininde bulunuyorum. Ama sen bile kısmını kaç kere kendime hatırlatıyorum, " aa öyle mi ben nereyi yanlış yapıyorum aslında" diyerek kaç kere şapkamı önüme alıyorum orası meçhul:)


Bu vesileyle tekrarlamak gereksinimi duyuyorum; hayatı en güzel resmeden dönem karikatüristleri benim için Piyale Madra ve Umut Sarıkaya'dır. (Cihan Ceylan ve Uğur Gürsoy'un yeri ise apayrı)

ps. www.piyalemadra.com
ps.2. Başlık şarkısı Zardanadam& Küçük Şirin Bir Cuma Akşamı

2 yorum:

Aslı dedi ki...

ikincisi süpermiş ya

Aslı dedi ki...

ikincisi süpermiş ya