15 Ekim 2009 Perşembe

"hayatıma asma bir kat yaptım"


  • Bir şirketim olsa ilk sorgulayacağım şey çalıştığım reklam ajansının referansları. Müşteri ne isterse istesin, böyle saçma sapan reklamlara imza atan insanların yetenekli ve başarılı sıfatını haketmelerine, bolca da para kazanmalarına itirazım var çünkü. Örnek verecek olursak Hadise'yi çorap reklamında oynatan zihniyeti karşıma alıp yarım saat gülmek istiyorum ben.
  • Güzellik kavramının subjektifliği erkek ve kadınlara göre daha da büyük bir boyut kazanıyor. Yani Esra Balamir gibi biri bir erkek dergisi tarafından en çekici kadın seçiliyorsa, Didem Erol'a güzel kadın deniliyorsa, Hadise o bacakları ile çorap reklamında oynuyorsa bazı şeyleri hiç sorgulamamak gerekiyor.
  • Penti'yi bu güzel reklamından ötürü tebrik ederken, kendime de dün yaptığım bir şeyden ötürü ayın şapşalı ödülünü veriyorum. Ben deniz Vali konağından Yargıcı tarafına yürürken Penti'yi görüp içine girmeyi düşünürken, Penti levhasını görünce evet geldim diye de sandığımdan, vitrin de benzer formatta olunca Penti'nin solundaki çorapçıya girmişim. Ama bunu mağazadan çorap alıp çıkana kadar farketmedim. Yani bu çoraplar neden Penti değil diye sorgulasam da bu soruyu alenen sormadan çıktım ve kafamı sağa çevirince, ne kadar şuursuz bir alışçı olduğumu tekrar idrak ettim. Yine de bu şapşallığımın en büyük nedeni olarak çok aç olan bünyemi suçlamak istedim.
  • Nişantaşı Tatbak bana yıllar sonra Lahmacun'u sevdiren mekandır ve şu dönemde Zone'dan sonra en çok uğradığım Nişantası yemekçidir. Bir zamanların favorisi Yufka şu dönemde azıcık geri planda ama bahar döneminde yine gözdem olması da kuvvetle muhtemel.
  • Şu kadar zaman oldu hala City's'e her girdiğimde böyle merkezi bir mekan nasıl bu kadar ruhsuz olabilir ki sorgulamasını yapıyorum. En son gidişimden bu yana bir çok mekan yine kapanmış, ama işin komik kısmı başka mekanlar da bir umut açılıyor. Oysa ki güneş girmeyen AVM'ye müşteri de girmeyeceğini artık sağır sultanın bile duymuş olması lazım.
  • Yakın zamanda Var mısın Yok musun'da risk almak adı altında saçmalayan pazarcı abi bu akşam bizim pazardaydı. Gün içinde bolca alışveriş esnasında parayla beraber "azla yetinmeyen çoğu bulamaz" öğüdünü aldığı için ben ekstradan bilmişlik taslamadım.
  • Dil bilgisi özenim ve google chrome sayesinde hafta sonu, yurt içi ve yurt dışı' nın ayrı yazıldığını geçen hafta öğrendim. İnanmak istemesem de gerçek böyleymiş. Benim gibi yanlış yola sapanlar da üzülmesin 27 yıl sonrasında da doğru yolu bulabilirsiniz.
  • Bu arada ben bu satırları yazarken domuz gribi olmuş olabilirim. Bizim departmandaki bir arkidiş yurt dışına çıkıp, yağmurda ıslanmak suretiyle hastalandığı için 3 gündür ciddi ciddi grip ve kendisine dair domuz gribi şüphelerimizden ötürü de fazlasıyla alıngan. İşte böyle bir ihmal sonucu ben domuz gribi isem, arkamdan karantiniya alınacak 3 kişinin de ismini seve seve veririm.
  • Bu yazının özeti hayatın pamuk ipliğine bağlı olduğudur, ondan gerisi benim boş hayatımın nağmeleridir.
Duyuru Köşesi;
  • Nebahat Çehre'nin an itibariyle üzerindeki elbise hangi modacının elinden çıktıysa tebrik ediyorum, mümküne kalıbını anneme göndersin, anneciğim aynısından bana da yapsın istiyorum.
  • Eyeore'lu kupa ve pijama sorgulamalarıma halen cevap bulamadım. Durumu biraz daha dramatize etmek için şunu da belirtmek isterim; ben de olmayan o muhteşem kupaya benim yöneticim sahip:)
ps. Fotoğraf gelen Cuma'nın içimde yarattığı çoşkuyu temsil etmektedir ve yanılmıyorsam Meltem Sözer'e aittir.

ps.2. Başlık şarkısı Malt- Deprem

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

tam olarak nasıl birşey aradığını bilmiyorum ama amazon'dan sipariş edebilirsin:
http://www.amazon.com/gp/search/ref=sr_nr_n_2?rh=n%3A1055398%2Cn%3A%211063498%2Ck%3Aeeyore%2Cn%3A284507&bbn=1063498&keywords=eeyore&ie=UTF8&qid=1255791329&rnid=1063498

malumafatrus dedi ki...

e-ticarete pek yabancı olsam da bu harika ürünleri bir şekilde sipariş ederim:) tabi nedense vizyonsuz ben sadece çevremden almayı düşündüğüm google'a danışmaya bile gerek görmemiştim.

Çok teşekkür ederim bu "eşek sıpalarını" bulmama yardımcı olduğun için:)