14 Ekim 2009 Çarşamba

"eğer unutursam söylediğim sözleri vur beni "


Betül Mardin, benim için Hayrettin Karaca'nın kadın versiyonudur. İkisini de pamuk kategorisinden pek çok severim.


Sağolsun AYşe Arman da kayınvalide kontenjanından kendisine dair ufak notlar paylaşır bizimle. Bugün de 40 yaşına basan yakın arkadaşına Betül Mardin'in tavsiyelerini sıralamış. Ben en çok son iki maddeyi sevdim, diğer maddeleri merak edenler yazının tamamını buradan okuyabilirler.


"9- Bazı şeyleri kabul edeceksin: Bütün kadınların seni sevmesine imkân yok! Demek ki bazı kadınlara dikkat edeceksin.
10- Erkeklere gelince, aynı anda birkaçını sevmeyeceksin. Ama onların böyle bir yeteneği olduğunu bileceksin!!!"


ps. Başlık şarkısı Ayyuka- Unutursam

2 yorum:

Fery... dedi ki...

sen bir kalbe iki sevgi sığmaz diyenlerden değil miydin Tuğbişim yoksa son zamanlarda beni sürekli şaşırtan hafızam yine mi şaşırtıyor?

malumafatrus dedi ki...

erkek ırkında oluyormuş, bunu anlmaya başlamıştım, Betül Mardin de konu hakkında emin olmamı sağladı.