11 Ekim 2009 Pazar

" denizler benim haberin yok güzelim"




  • Fox'taki Yaş 15 yarışması ne manasız bir programdır yahu? Çocukları büyük yapma hevesi nerden kimden çıkıyor bunu anlamıyorum. Fox'un iyi bir şeyi var mı zaten onu da merak ediyorum?
  • Hande Ataizi "başarı vadeden bir kariyer nasıl heba edilir?" sorusuna doğru cevap verebilecek isimlerin ilk 3'ünde yer alıyor bence.
  • Bu hafta sonu kararım bir spor salonuna ciddi ciddi üye olmak yönünde. Hafta içi birkaç mekan için görücüye çıkacağım. Kasım veyahut Aralık gibi başlamak niyetinde de olsam, şimdilik hevesliyim. Ama üye olmak ayrı bir kararlılık, üye olduktan sonra düzenli gidip gelmek ayrı bir kararlılık gerektirse de bu kış kendimi evden koparmak için bir mazerete ihtiyacım var diye düşünmekteyim.
  • Daha önce sokak ortalarında gezen muhabir ve kameralardan kaçmıştım ama dün ilk defa bir muhabir tarafından sorulan soruyla da muhatap oldum. Tabi ki cevabım, konuşmasak oldu. Muhabir kız hem güzel hem de çok anlayışlıydı ama üzgünüm ben henüz ünlü olmaya hazır değildim:)
  • Birilerinin hakkının yenmesine karşı olsam da taksicilerden insan gibi muamele görmeden korsan taksiye hayır demeyeceğimi de belirtmek isterim.
  • Oray Eğin, bir dönem kankası olan insanlarla daha sonraki dönemlerle papaz olması ile meşhurdur. Önce Perihan Mağden, sonra Reha Muhtar derken AHmet Hakan'la kankalığı ne kadar devam edecek sorusunu da yakından takip ile cevap bulmayı düşünüyorum.
  • Çok güzel bir kadın olduğunu her gördüğümde vurguladığım Nefise Karatay'ın Cnnturk'deki afiş programını sunmaya başlaması sadece bana mı öyle geliyor merak ediyorum. Ne acıdır ki sevgililerin gölgesi hep Nefise Karatay'ın kariyerinin üzerinde yer alıyor. Gerçi aslında bana göre acı, ona göre belki normal bir şeydir bilemem.
  • Teknik imkanlarım olsa Türkiye'nin gossip girl'ı olurdum ama Türkiye'nin Serena van der Woodsen'ı kim olurdu onu bilemiyorum.

  • Türkiye'de otomobil habercisi olmanın ne kadar avantajlı olduğunu az çok öğrendim, kim bilir diğerlerinin nasıl avantajları vardır diye düşünüp haset ediyor, bu sebeple de ufak çaplı asabiyet yapıyorum.
  • bu güzel havaya yakışmasa da sanırım azıcık depresifim, hafta başında da lodos olacakmış, dolunay, lodos falan derken kişisel hissiyat grafiğimi pek beğenmiyor, iyi düşün iyi olsun diye de kendi kendimi kandırarak pazar sayıklarıma son veriyorum.

ps. bu yazıyı okuyan ve Eyeore'lu kupa pijama satılan yerleri bilen okur hayrına bana haber verirseniz pek bahtiyar olurum.

ps.2. Resmimizin adresi burası.

ps.3. Başlık şarkısı Serdar Şengezin'in (Eyşan Özhim'in ex-eşi) Nereye Kadar'ından.

Hiç yorum yok: