10 Ekim 2009 Cumartesi

"bırak zaman aksın, mahkumuz inan "


Bugün bütün outletlerini dolaştım senin ey yüce İstanbul;

bu sebeptendir ki ayaklarıma kara sular indi.

Bununla da kalmadım sahili epeyce bir yürüdüm,

Bu sebeptendir ki yitik ve bitiğim İstanbul..

Kahvaltısı dışında farklı bir gün oldu bugün. Manasız Maslak ve Levent seyahatlerimiz nostaljik oldu biraz. Nereden nereye dedirtti.

Gün pek tabi ki Kanyon'da bitti. Geçen haftaki aşırı kitap alışverişi münasebetiyle bugün elim pek kitaplara gitmedi. Hakan Günday'a heves ettim ama okuduklarım falan korkuttu gözümü, ona da cesaret edemedim.

Etraf yine çıtır dolmuş, ona her seferki gibi şaşırıp kaldım.

Bununla beraber Hülya Avşar ile Zehra'nın aile saadetine tanık oldum. H. AVşar'ın yaşlılığına, Zehra'nın koca kız olmasına şaşırdım. Leopar babetleri içinse diyecek bir şey pek bulamadım.

Genç nesil üşümezliğine kaldığı yerden devam ediyor, D&R Cumartesi'nin boş kalabalığı ile dolmaya devam ediyordu ki, bu rutin benim gibi sabit bir insana huzur verdi, yorgunluğumun üzerine battaniye etkisi yaptı.

Şimdi benden beklenen güzel bir uykudur.

Uyumaz izlersem Oray Eğin'in yeni programı hakkında da online kiritik yapmayı isterim.

Ps. Sinan Tuzcu'nun da yeni dizisi de Salı başlıyormuş, pek bahtiyarım pek.

ps.2. Bugün hava o kadar sıcaktı ki ve ben bunu o kadar bilmeden yola çıktım ki, piştim, tükendim, isyan ettim.

ps.3. Başlık şarkısı Mor ve Ötesi- Şarkıcı Kız

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

peki resim nereden?

malumafatrus dedi ki...

bir süredir dadandığım aynı siteden; buyrun adresi; http://www.dutchuncle.co.uk/illustrators/pict/micca/portfolios/portfolio