2 Ekim 2009 Cuma

"boş yere uğraşma kendini aldatma"


Niyetin sözde olanı dilde, gerçek olanı icraatte olur sayın okur;

Bu naçizane cümleyi de az önce ben uydurdum, çünkü yine sözde olan bir niyetimden bahsedeceğim size.

Spor yapmak.

Hayatımda 2 ana mazeret vardır; Aslan Burcu olmam ve ismimin anlamının ters bir cennet ağacını ifade etmesi. Spor yapmamanın mazeretini ise tamamen Aslan burcu olmama bağlıyorum. Koskoca tembel kedi, ruhuma işlemişken ( yükselenim de aslan) koştura koştura spor yapmamı beklemek ne yazık ki rasyonel değil.

Ama yapmam da lazım bunun bilincindeyim. Belli ki yeterli bilinçte değilim çünkü hala yapmam lazımdan yapıyorum kısmına geçemedim.

Bu seferki mazeretlerimi sıralıyorum;

  • Spor salonları pahalı bir faaliyet. Yani ben bunu dediğimde fuhrerschein 2 hırka 1 ayakkabı az alacağına spora git der ama yine de fikriyatım bu. Büyük ve tanınmış olanlar yıllık fiyat istedikleri için ürkütücü gelse de orta çaplı spor salonlarının da bunlardan pek farkı yoktur diye düşünüyorum.
  • Oldu ki paramı iyi yönetiyorum ve pek tabii ki spor salonuna da yazıldım, ben bir sosyal faaliyet olarak spor salonuna gidilmesine gıcığım. İşim şeker mi şeker bir lokasyonda olduğu için sabahın köründe kalkıp spora gidemem, anca akşam 6’da yani spor salonunun prime time’ında orda olup, tiril tiril plaza insanlarıyla da spor yapmayı antipatik bulabilirim.
  • Deseler ki senin için işin altına spor salonu yaptırdık, burda spor yap; iş arkadaşlarımla farklı bir kulvarda da olmak pek cazip gelmez.
  • Pilates, yoga falan olaylarını denedik gördük zati, onu hiç düşünmüyorum.
  • Bu durumda tek çarem sanırım özel hoca tutmak veyahut boğaza yakın biryerlere taşınıp ( evin balkonlu olması kaydıyla) sabahları veyahut iş dönüşlerinde yürüyüş yapmak.
  • Benim gönlüm boğazdan yana, ama bu durum gerçekleşirse de kendime daha başka mazeretler bulacağıma da adım gibi eminim.

Ne diyelim insanın kendini bilmesi de güzel birşey, birgün bazı şeylerin değişeceğine inanması da.

Güzel gün Cuma’ya da böyle bir iyimserlik yakışır zira bu yazı Pazartesi yazılsa aynı hissiyatta olmayacağıma da emin olabilirsiniz.


edited by kusburnu

ps. Başlık şarkısı Pınar Aylin- Boş Yere

Hiç yorum yok: