9 Ekim 2009 Cuma

"bir umut gibiydin sen de gelip geçtin"


Belki aranızda izleyenler vardır ( inşallah vardır) dün 5N1K'ya Ömer Özgüner konuktu. Ben de yakın zamanda kitabı bitirmiş, kitapla ilgili yazımı yazmış, hatta süper manasız da bir noktaya takılmayı başarmıştım.

Bu manasız noktaya o kadar takılmıştım ki, twitter'da sorularınız nedir diyen Cüneyt Özdemir'e de nedir bu Miss Pizza- Gümüşsuyundaki İtalyan restoranı hadisesi diye sormuştum.

Normalde akşamları izlemiyorum 5N1K'yı, sabahları ben kalktığımda tekrarı oluyor, cnbc-e'de Jay Leno'nun tekrarını verdiğinden, 5N1K'ı izliyorum. Ama yine de belki bu soruya başkaları da takılmıştır da sorarlar diye ve kitabı da yeni bitirmiş olma hissiyatı ile izlerdim programı. Velhasıl hastalık ve haftalık rutinim sebebiyle 9'da uyuyakaldım, sıramı sabah tekrara savdım.

O kadar uykuya rağmen müthiş bir baş ağrısı ile uyandım, programı da ortalarında yakalamış bulundum. Klasik aldatma soruları, şehirli insan halleri derken programın sonuna doğru Cüneyt Özdemir 6. baskıyı yapıyorsunuz değil mi dedi? Yanılmıyorsam Ö. Özgüner de evet ama 195. sayfaya bir bakacağız dedi. ( veyahut C.Özemir oraya bir bakarsınız dedi emin değilim) Ve ben anam nasıl yani, sordular mı o karışıklığı, acaba benim sorum olarak mı sordular, asıl önemli olan cevabı ne oldu ki diye merak ettim, ama tabi merakımla kaldım.

Bu yüzden programı izleyen, Ö.Özgüner'in verdiği cevabı bilen varsa lütfen şu şuursuz okurcuya ulaşsın. Ama benim o konuşmadan anladığım, aa öyle birşey mi varmış şeklinde bir tepki vermiş. Hayata bu açıdan bakınca yine çok komik geldi bana. Kendi yazılarımı iki kişi edit ediyor, ama ben başkasının yayınlanmış kitabında kusur buldum diye, kendi kendime gelin güvey oluyorum. ( daha öncede A. Şen'in son kitabı için yapmıştım bunu)

Sanırım azıcık şuursuz ve şapşalım.

Ama olsun Cuma diye kendimi buna rağmen seviyorum.
ps. Başlık şarkısı hiç dinlemediğim sözlükten sözlerini bulduğum Akın şarkısından.

Hiç yorum yok: