13 Ekim 2009 Salı

"bir gün benim içimde ağlar mısın?"


Ve nihayetinde beklenen oldu. Sinanım Tuzcum, minik dizi alemime arz-ı endam etti. Beynim lodos sebebiyle %20 kapasite ile çalıştığından dizisinin bugün başlayacağını da unutmuştum, kendisini tv'de bir anda görmem beni fazlasıyla bahtiyar etti. ama yani nasıl Sinan Tuzcu Uğur Polat'ın oğlu olur, Sinan Tuzcu mu gençleşti, Uğur Polat mı çöktü ben bunu anlayamadım.

peki lodos bugün başka neler yaptı?

  • Bizim mahallede bir koca ağacı devirdi,
  • Azimle beklediğim sufleme beni kavuşturdu.
  • İnsanlar bu havada da sahilde spor için nasıl yürürler yahu dedirtti.
  • Fatih teriM'i kısa süreli de olsa mİlli takım'dan uzaklaştırdı.
  • Gazetecilerin F.Terim egosu karşısında nasıl ürktüklerini ispat etti.
  • Etekleri, saçları, dosyaları uçuşturdu.
  • Beni birazcık ama bazılarını çokça depresif yaptı.
  • Kafama bir şey düşer korkusu ile bana uzun yollar yürüttü,
  • Deniz seferleri iptal olursa, trafik daha da berbat olur şimdi dedirtti.
  • Kül ve Ateş'in bu sefer de Nefes'e rakip olduğunu öğretti,
  • Bir yalının kaç dizi, kaç karaktere, kaç oyuncuya ev sahipliği yapacağını ispatladı,
Neyse ki baş ağrısı yapmadı, buna da şükür dedirtti.

ve bir gün daha bitti.

ne kattı hesabımıza sorusunu sordum.

cevabımı bulmak zaman alacak gibi geldi.

Hayata uyku arası vermeye karar verdim

Sebebi belli lodos dedim.

ps. Başlık şarkısı Yerden Yüksek- Maskara

ps.2. Resim kaynağımız burası


1 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

meltem sözer'in resimleri çok güzelmiş, çok basit naif içten. geçen sene aldığım kupaların üzerindeki resimlere benziyor.
meltem sözen'in resimleri de kahve kupalarına, tabaklara filan çok yakışır, süper bir set olur.