25 Ekim 2009 Pazar

"beyhude yere gucenip alinma"




Medya ve twitter üzerine;
  • Oray Eğin'in programını dün akşam da ne yazık ki izleyemedim. Oysa İclal Aydın ile Oray Eğin'i yanyana görmek çok eğlenceli olacaktı, bunun için yeşil çay ve kahve içsem de pek başarılı olamadım. Kısmetse bir sonraki sefere.
  • Ama programın başından yakaladığım ve merakımı gark eden bir kısım var ki, programın bir kısmının canlı bir kısmının banttan olması. Bunun mantıklı bir açıklaması olduğunu düşünen var mı acaba?
  • Sabah uyanınca twitter'dan program hakkında yorum yapan naçizane iki kişinin fikriyatlarına baktım ve dedim ki PR faaliyetlerinin twitter kısmı tamamdır. C. Özdemir, Afiş'te O.Bayülgen'in Nefise Karatay'ı konuşturmamasından mı hiddetlendi bilmiyorum ama bir süredir kendisine karşı olan negatif hissiyatlarını çekinmeden su yüzüne çıkartıyor.


  • Dün akşam da bir taşla iki kuş vurmak için Oray Eğin'in ne kadar pozitif olduğunu buna karşın Okan Bayülgen'in de ne kadar eksisi olduğunu belirterek eğlenceli bir karşılaştırma yapmış.Ben Okan Bayülgen'e karşı nötr duygular besliyorum. Bazen hissiyatlarım pozitife bazen de negatife kayabiliyor, Oray Eğin' e hissiyatlarım ise tanımlanabilir boyutta negatif. Bunun içindir ki C.Özdemir'in arkadaşı hakkında böyle değerlendirmeler yapmasına pek şaşırmadım.
  • Ama açıkcası yıllardır aynı işi yapan birinin TV.lerde yeni bir şey yapılmasın mı diye isyan etmesine fazlasıyla güldüm.
  • İtiraf ediyorum, twitter olmasaydı C. Özdemir'e bu kadar gıcık olmazdım. Ama kendisinin herşeye burun kıvırması, bu özelliği ile onda kendimi görmem "dinime küfreden bari müslüman olsa" isyanını nüksettiriyor bende.
  • Bunu daha öncede yazmış olabilirim ama tekrarlamakta fayda görüyorum. En son çalışmalarından biri Kurtlar Vadisi olan Nefise Karatay'ın Afiş programını hangi kritere sunmaya başladığını ben hala anlayamıyorum. Sadece güzel kadınsa ne ala, o zaman Afiş'in daha önceki sunucusu niye bir manken değildi diye itiraz ederim. Nefise Karatay'In sadece güzel kadın olduğunu da twitter aleminden edindiğim şaheserleriyle desteklemek isterim;"Tanrım beni zayıf yarattığın ve gecenin bu saatinde yemek yiyebildiğim için sana müteşekkirim!"; "üst kattan banyoya su akmaya başladı Tanrim selzedeleri şimdi daha iyi anlıyorum!!"
  • Oray Eğin ve Cüneyt Özdemir ile iyi anlaşsa bile Serdar Akinan'a ise saygı duyduğumu da belirtmek istiyorum.

  • Aynı şekilde Oray Eğin, Ahmet Hakan ekibinin kankası Yiğit Karaahmet' e de - haddini aştığı zamanlar dışında- çok gülüyorum ve gerçekten Akşam'da harcandığını düşünüyorum.
  • Kendisinin kanlısı Onur Baştürk'ün Can Tanrıyar'dan yediği dayağa şaşırmıyorum da, anlatılan doğruysa Lucca'da bu dayak sonrası kimselerin istifini bozmamasını anlayamıyorum.
  • İclal Aydın'ın programı yine sona erdi. Kendisi bunu da başka program ihtimalleri olacağını da twitter'dan duyurdu bizlere ve bugünkü yazısında da Hıncal Uluç'Lu meşhur Cuma yemeklerine davet edildiğini de müjdeledi sağolsun.
  • Hakkını yemeyeceğim, C. Özdemir'in doğru tespitlerinden biri; İ. Aydın bir dönem kimle kavgaya tutuştuysa sonra onla can ciğer haline döndü. Belki de bu yüzden gün gelir C. Özdemir ile beraber bir program bile yapabilir İ. Aydın.
  • İşin özü medya aleminde herkesin bir zayıf noktası var ve medyakankaları sessizlik anlaşması imzaladıkları için bu noktaları gözardı etmeyi çok iyi beceriyorlar.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;

  • Oray Eğin; biten Soner Yalçın- Cüneyt Özdemir iş ortaklığının ardından hala ikisi ile iyi anlaşmasından ötürü; boşanan çiftlerin paylaşılmayan arkadaşı gibi gelir hep bana.
  • Tuğçe Tatari'nin Helin Avşar gazeteci değildir isyanına kesinlikle katılıyorum. Bence Helin AVşar Hülya Avşar'sız bir birey bile değildir. Muhtemelen kendisi arkadaşlarının işine gelenlere iltifatta sınır tanımadıklarını bildiği için "bir kendinize gelin" demek istemiş.
ps. Başlık şarkısı Tarkan- Dedikodu
ps.2. İclay Aydın'ın bu fotosu ile şu anki hali çok farklı. Sİyah saçlarından mı makjayından mı bilmem artık kötü ve fesat kadın bakışları var fotolarında, burda hamileydi yanılmıyorsam o yüzden de o bakıştan eser yok.

2 yorum:

Fery... dedi ki...

ne alemsin sen ya :) kendileirnin bu kadar takip edildiklerini bilseler herhangi biri hemen bir şekilde elinden tutar senin ve hayalkin gerçek olur blogu bir gazetenin köşesine taşıyıverirsin hee bir de iyi ki ünlü değilsin yoksa sürekli bir başka ünlü ile davalık olurdun valla başta Deniz Seki olmak üzere :)

malumafatrus dedi ki...

ilk önce bu modda giderdim, sonra baktım davalar açılıyor, olmayan paramla birde tazminata mahkum oluyorum sonra kıvırırdım ben. Yazıda normal olurdum ama twitterda arkasından tutardım C. Özdemir gibi:)