31 Ekim 2009 Cumartesi

"bazen böyle olur, bazen de o günkü gibi"


Sen o kadar hafızana övgüler et;

Lüzumlu lüzumsuz herşeyleri hatırla;

ıvır zıvırı kafana not et;

ama blogunun seneyi devriyesini unut.

Hak mı, reva mı şimdi bu bana?

Değil ama olmuş bir kere; geç kalmış olsam da müsadenizle bu bir yılın değerlendirmesini yapmak gayesindeyim.

Efendim Temmuz 2005'de myspace ile başladığım kişisel hissiyatları sanallaştırma faaliyetim uzun süre direnmeme rağmen , geçen sene 20 Ekim'de blog alemine yatay geçiş yaptı. Ben bloga geçtikten çok kısa bir süre sonra blogspot kapatılınca " kalsaydım yerimde" desem de, sonra kısa sürede alıştım buralara da. Kulaktan kulağa gibi, blogdan bloga geçtim, yeni hayatlar tanıdım, açıkcası bundan da fevkalade bahtiyar oldum.

Tek derdim arada üstat'ı ihmal ettiğim ve bu ortamlara çok çabuk alıştığım için vicdan azabı çekmem. O da değişimin bir parçası. İnşallah 2. seneye kalmadan buralardan da başka bir adrese geçiş yapar ve sonrada hep orada kalırım. O zamana kadar buradan alakalı alakasız herşey hakkında şakımaya (592 yazı) devam.

E ne diyelim, ne mutlu writing to reach you diyene:)

ps. Doğum günü'nün ayrı yazılmasını hala kabul edemediğimi de itiraf etmeliyim.

ps.2. Başlık şarkısı Zardanadam- Beni Affet

1 yorum:

Fery... dedi ki...

Kutlu olsun :) daha nice 592 lere :)