1 Eylül 2009 Salı

"senle nihayet bulsa ömrüm""


An itibariyle 499 adet yazı yazmışım buraya.

Tabi bunların bir kısmı benim olmayan sevdiğim takdir ettiğim yazarların yazıları,

bazıları tek başına çok şey anlatan karikatürler,

bazıları yazmak isteyip de yazacak konu bulamadığım vakit ustat'dan çaldığım yazılar.

Ama yine de kayıtlar 499 diyorsa, gerisini fazla sorgulamamak lazım.

500. yazım az biraz özenli, hissiyatlı olsun istedim, ama üzgünüm bu yazıya hazır değilim.

Böyle bir yazıya hazır olmak demek bu bloga yazı yazmanın beni ne kadar deşarj ettiğini çok doğru şekilde ifade etmek demek, şu an bunu yapamam.

Sadece şunu söylemeliyim, sabahın köründe saçma bir mekana gelip, şaçma insanlarla çalışmak yerine; sadece yazı yazıp, yüzünü bile görmediğim insanlarla her türlü fikriyatımı paylaşmayı çok ama çok istiyorum. Gelecek ne gösterir bilinmez ama bugün dahi anlamındaki de'yi bile ayırabiliyorsam siz düşünün 1.000 yazıya kadar neler yaparım.

ps. 500. yazının 1 Eylül'e denk gelmesi de karizmatik oldu bence, 1 Eylül'de doğan ve bu sebeple Barış ismini alan herkeslerin de doğumgünü kutlu olsun.

ps.2. Çok hissiyatlı oldu başlık, o kadar da duygusal değilim, benim için üzülmeyin.

Kendime not: Dayım 1 Eylül'de mi 9 Eylül'de mi doğmuştu, anneme sorulacak.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ooooo. bence 1 eylulde 500 üncü yazida herbiseyi karizmatik.. bence bu yaziyi barışa adayabilirsin :P

sevgili space/blog sahipcisi.. nice 500 yazılara.. umarim hep güzel şeyler yazmaya fırsat bulursun ( ki bu imkansız bunu biliyoruz, bazen insan kizdigi icin yaziyor zaten bi nevi deşarj olayı)

o zaman daha barışcıl bir 500 yazı mı dilemek lazım..

bence samimi, senin yazi alemlerinde onunu acacak, daha bir yazı hallerinin oturduğu ( hani olgunlaşmak için tibete giden sanatcilar varya)nice 500 yazilar diyelim..

fuhrerschein

malumafatrus dedi ki...

evet, ne yazık ki insan kötü olduğu vakit daha çok yazı konusu çıkıyor. Mutluluk yaşanıyor, acı kağıda dökülüyor diye de tanımlıyabiliriz bu olayı. Yakında da blogumun 1.yılını kutlayacağım, o zaman için de bizim yılbaşı ağacının etrafında bir parti mi yapsak diyorum ne dersin:)

Adsız dedi ki...

ona baska bir agac almalı :)

Fery... dedi ki...

500 yazı mı.... kendiminkini merak ettim... Sadece ve sadece 207... iki katımdan fazlasın... Helal olsun :))

Daha nicelerine inşallah ;)

malumafatrus dedi ki...

valla yeni netbook'um sayesinde ( görmemişin ıvır ve zıvırı olmuş) şuan Bebek Nero'dan yorumlara bakıyorum, azıcık gözlemle yazı bile çıkartırım 2 dakikaya. bu yüzden 1.000'i de yakınlarda görme niyetim var. Sen sosyal ben asosyal olduğum için aramızda böyle bir sayı farkı olmasını da çok olağan buluyorum.