17 Eylül 2009 Perşembe

"dedikodu dedikodu kuru iftira"


Tweeter alemiyle gelişen (değişen) popüler camia fikriyatlarım üzerine;

Cüneyt Özdemir; negatife yakın durağandım, şimdi ciddi ciddi sinir oluyorum,

Oray Eğin; Beni şaşırtmıyor, sadece medya aleminde bu kadar insanla düzeyli bir ilişkisi olmasına şaşırıyorum, ama sanırım medyanın bu ikiyüzlü hali herkes için geçerli,

Yiğit Karaahmet, çirkefliğin kitabını yazsa da istediği üne kavuşamayacak Oray Eğin kankası, ( ileride Oray Eğin'le ters düşmeleri de bence çok büyük olasılık)

Mehmet Tez&Kanat Atkaya; kendi hallerinde cool abiler, saygımız sonsuz,

Ahmet Hakan, karaktersizliğin kitabını twitterda da yazan insan,

Cengiz Semercioğlu, Kelebek halinden pek farklı değil en güldüğüm twiti Burcu Ermersoy'u hürriyet binasına geldiğinde çaya davet etmesi,

Serdar Turgut, bütün gün evde oturan, bol boş vakit sebebiyle entelleşen insan, hiç sevmemiştim hala da sevmiyorum,

Mirgün Cabas, ukala ve bir o kadar da sempatik insan, severek izliyoruz,

Ayşe Özyılmazel, çakmak fiilini kullanırken daha dikkatli düşünmesi gerektiğini anlayan ve alemlerde pek sevilmeyen zatı muhterem,

Serdar Kuzuoğlu; twitter'ı amacına uygun olarak kullanan nadir gazetecilerden,

Burcu Esmersoy; güzelliğinden şüphem yok ama onun dışındaki fikriyatlarım ne artı ne de eksi hallerde.

Şimdilik benim alem görüşlerim bunlar,

En en nefret ettiğim insan Ahmet Hakan olduğu için kendisi izlemiyorum tabi ki, keza Ayşe Özyılmazel'i de, dedikodu hallerimi azıcık daha aşarsam Oray Eğin ve Yiğit Karaahmet ikilisini de unflow etmek gayesindeyim.

1 yorum:

kusburnu dedi ki...

sen amma çok insan takip ediyormuşsun be, ben yarısını tanımıyorum o saydıklarının :))