5 Eylül 2009 Cumartesi

"birileri bize apaçık, birileri pişman!"


  • Teknosa'yı ne kadar sevmesem de milli takım için yaptırdıkları reklamlarını sevdiğimi kabul ediyorum. ( Desteği vurgulamak manasında)
  • Kanal D'nin Küçük Kadınlar'ına rakip çıkartmak isteyen Fox Ömre Bedel adında azıcık Binbir Gece kıvamında bir dizi yapmış ki, aklı olan denk geldiği vakit hemen kanalı değiştirsin.
  • Twitter sayesinde kendi aralarında normalüstü bir iletişim kuran gazeteciler hakkında TV hallerinden daha fazla bilgi sahibi olunuyor ki, bununla ilgili bir yazı yazmayı da düşünmekteyim. Şimdilik sadece şunu belirtelim; Cüneyt Özdemir tam da tahmin ettiğim üzere itici bir karakter.
  • Twitter ile Friendfeed'e aynı vakitte girmiş bir bünye olarak söylemeliyim ki, Twitter'da sizi takip etmeyen birine msj veyahut cevap yazamıyor oluşunuz, friendfeed'in twitter'a fark attığı kısımdır.
  • Ayşe Arman'ın bugünkü yazısından nasıl bir çıkarım yapmamız gerektiğini ben anlayamadım. Veyahut anladım da anlamak istemedim.
  • Bugün ne tasadüftür ki hem Nişantaşı'nda hem Cihangir'de elektrikler kesikti ki bu sebeple az kalsın Cihangir'de aç bile kalıyorduk.
  • Turkcell'in 3G reklam serisi başladığı gibi berbat gidiyor, düzeleceğini de düşünmüyorum. Tek derdim bu ay sebepsizce yüksek gelen faturamın devamlı olup olamayacağını öğrenmek. Bu dertten benim gibi muzdarip birçok kişi de olduğu için Turkcell'in ne işler çevirdiğini de yakın vakitte biryerlerden duyup okumayı bekliyorum.
  • Ramazan geldi ama kestaneler daha meydana çıkmadı. Bugün İstiklal'de bir yalancıkestanci de bize geçen senenin kestanelerini yeni çıktı diyerek sattı. bende kendisine sonradan iyi dileklerimi sundum.
  • Zaten farkettim ki, bu alemde tek pazarlık faaliyetim kestaneciler ile olabiliyor ki, o da daha fiyat indirimi aşamasına gelmedi.
  • Engin Atsür, hala neden sahip olması gerektiği popüleriteye sahip değil bunu da mantıklı bir gerekçeye oturtamıyorum.
  • Bu haftadan pek çıkarım yapamadım, bu sebeple de boşuna geçti koca 6 gün diye düşünüyorum ama yine de pek karamsar değilim.
  • Ben boş boş takılırken, kuşburnu bunca seneden sonra bisiklete binmeyi öğrendi ki bu sebeple haftanın en başarılı personeli olarak kendisini seçiyorum.
ps. Başlık şarkısı Aslında Bir Konu Var ile Yasemin Mori.
Fotoğraftaki ablayı tanımayanlar için ps.2. kendisi Begüm Birgören olur ve ne yazık ki Ömre Bedel'in başrol oyuncusudur.

6 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

A.Arman'ın yazısının uzun uzadıya giriş kısmını bitirip "ve olaylar gelişir" noktasına geldiğimde

"amanın!! ya bunlar 3lü yaptı, ya da kocası Ayşe'yi sallayıp diğer hatuna gitti" diye düşündüm.

hala olayların sonunun yazıdaki gibi olmadığını düşünüyorum :P

malumafatrus dedi ki...

Ben Ayşe Arman'ın Ayşe Arman olmasına sebep zamanlarını pek bilmem, daha çok evlendikten sonra okumaya başladım sanki. O yüzden bunlara bile şaşırıyorum. Asıl merak ettiğim, kocası Türkiye'de yaşasaydı hayatından böyle detaylı anılar paylaşıp paylaşmayacağı yönünde. Sonuçta ben yöneticinin bir magazin objesi olanını değil, sadece sempatik ve akıllı olanını severim, hayatını merak etsem de, bir gazete köşesine bakıp, bu sabah neşeli mi olur sinirli mi sorusuna cevap bulmak istemem.

kusburnu dedi ki...

teşekkür ederim canım beni ödüllendirdiğin için :)
valla ben de kendimi ödüllendircem, umarım bir sonraki binişime kadar unutmam kullanmayı :) hadi bakalım yeni ve muhteşem bir hafta daha başlıyor, iyi haftalar!

Adsız dedi ki...

Kestane için Nişantaşı'nın sevimli amacası beklene..
Ayse Arman ve hareketlerine mantık aranmaya..
Elektrik kesik olunca Miss Pizza'nın odun fırınına sığınıla..
Hido gibi titrenip haftaya başlana..
oyyy oyy oyyy..bu haftanın farkı hızzz farkıııı..

der/das/die siz fuhrerschein..

malumafatrus dedi ki...

Ferman gibi olmuş bu bilmem farkında mısın bay fuhrerschein? Ama güzel olmuş itirazım yok.

farawaysoclose dedi ki...

Ayşe Arman'ın en özendiğim yanı (belki de tek), gittiği yerler. epey süredir okuyorum onu, hiç duymadığım yerlere sayesinde mim koydum "gidilecek, görülecek" diye :)