28 Eylül 2009 Pazartesi

"bir sancı içimde, nefes almak istiyorum"


Saçım sürekli ve sonu gelmeyen biz hızla döküldüğü için kestirmem şarttı.

Ama bu kahkülü neden kestirdiğimi hiç bilemiyorum.

Evet genel olarak yılın bir bölümünde saçım böyle olurdu ama şu an anlıyorum ki bu dönemde öyle olmasını istemiyormuşum ben.

Yazın bigudileri sar, çıkar ve çık mantığı ile rahat zamanlar geçirem bünyem iki kuple kahkulü adam edemiyor. Bütün kuaförlerin fön çekişini beynime kazıdım ama berecemiyorum şu hadiseyi düzgün yapmayı.

Anlayacağınız saçım kısaldı mazeretim var asabiyim ben.

İsmimdeki terslik burda da beni buluyor ve depresyondan değil ihtiyaçtan saç kestirdiğim vakit, saçımın hali beni depresyona sürüklüyor.

Yoksa bir anda dudağımda beliren uçuğa,

Hiç çalışmak istememe,

Gözümün ve başımın çok ama çok ağrımasına,

Kilo vermek isteyip, harekete geçememe,

bir itirazım yok, ama bu saç yok mu pek üzüyor beni pek.

Bilesiniz istedim. Derdim yoktu şımarıklık olsun istedim.
Fırat'ın deyişiyle de şaka komesidi yaptım.
...
ps. Başlık şarkısı Deniz Seki'nin süper kliplerinden biri olan Yakamoz'dan. ( klibi OKan Bayülgen çekmişti)

5 yorum:

kusburnu dedi ki...

sıkılmaaa.. birlikte sıkılalım ya da.. demin burnuma kokun geldi, baktım etrafıma yoksun.. noluyo lan bana!

malumafatrus dedi ki...

bizi tanımayanlar aramızdaki ilişkiyi tanımlamakta zorluk çekerlerse şaşırmam:) hangi kokum acaba bu? haftanın 3 günü farklı parfümle takıldığımden şaşırmış olabilirsin tabi:)

malumafatrus dedi ki...

bizi tanımayanlar aramızdaki ilişkiyi tanımlamakta zorluk çekerlerse şaşırmam:) hangi kokum acaba bu? haftanın 3 günü farklı parfümle takıldığımden şaşırmış olabilirsin tabi:)

kusburnu dedi ki...

valla tarif etmem çok güç.. hangi gün kokusu bilmiyorum ama seni hatırlattı.. hatıralar sarmış dört bir yanımı.. bastığım her yerde izin duruyor.. ben seni düşünmek istemesem deeeeee bana herşey seni hatırlatıyor..

Aslı dedi ki...

Ben de yedim aynı haltı, kaç ay oldu hala uzayamadı meret.