8 Eylül 2009 Salı

"bir masalim var sana ölümden bile gercek"


ne zaman bu sabahki gibi şıpır şıpır yağmur yağsa, Boğazı veyahut denizi gören ve perdeleri sonuna kadar açık bir evin camından elimde kahve kupası ile dışarıyı seyretmeyi hayal ederim.

Yağmur benim için her daim bu fikriyatı çağrıştırır. Kesin bir film, bir kitap veyahut bir klipten gördüm bunu ve beynimin en derinlerine kazıdım, yani biliyorum fikrin orjinal olmadığını ama sağanak yağmurda da başka birşey yapmak gelmiyor içimden.

Oysaki boğaz veyahut deniz manzaralı bir evim yok.

Evde perdelerin hepsi açık şekilde oturmak da hiç tarzım değil.

Uykudan ölmedikçe de evde koca bir kupa kahve de içmem.

Yine de severim hayalimi. Birgün gerçek olacağını umut ederim.

Dinar Bandosu hayallerin kadar varsin bu zalim dunyada der, ben de bu sebeple sıkı sarılırım yağmura ve minicik hayalime.


Ps. Başlık Şarkısı da Dinar Bandosu'ndan Terzi Fikri

2 yorum:

Fery... dedi ki...

bence çok şık bir görüntü, yakışırsın :))

kusburnu dedi ki...

oha demek istiyorum, o benim hayalim.. biz çocukluğumuzda bir gün aynı filmi seyrettik bence.. kesin böle olmalı!