18 Eylül 2009 Cuma

"aşık olmayacaktım, sadece koklayacaktım"


Bu fotoğrafı Haberturk okumayıp da gören kaç kişi var bilmiyorum. ( gerçi bugün Akşam'da da yazdı)
Bendeniz bu hadiseyi dün mp3playerimın kulaklığını unutmam sebebiyle radyo dinlediğim için duydum. Sonra gazetelere baktım, koymazlar ama yine de bir umut diye, bulamadım zira hiç birşey. Ardından konu dedikodunun en popüler mekanı twitter'a düştü, sağolsun Oray Eğin de kamuoyuna hizmet neticesinde bizlerle bu fotoyu paylaştı.

Şimdi efendim,

az biraz saf da olsam, pek romantik şöyle böyle yazılar yazıyor diye bir adamın mükemmel eş, olacağını düşünmem, hele ki bir erkeğin iyi yazılar yazmasını karısını aldatmayacağı ile bağdaştırmam,

Ece Temelkuran'ın duruşunu beğenirim, ama kafamda süper bir kadın modeli çizmem.
bu sebeple vay vay vay efendim modeline düşmedim, kendisini " vay anasını ne sahtekarmış" demedim.

Sonuçta benim aldatma mottom, her erkek aldatır sadece bazıları aldattığını hissettirmez modelindedir. Bu yüzden Can Dündar'ın imajının acayip zedeleneceğini düşünmüyorum. Kaldı ki zaten bu fotoğraftan haberi olan şu anlık çok az kişi var. Ama medya kulislerinde yeterli sayıda insan bunu bildiği ve sevmedikleri Can Dündar'a vurma şansı yakaladıkları için bu konu üzerine epeyce satır karalıyorlar.
Can Dündar da konu magazinin göbeğine tam düşmeden bir yazı yazmış, ben medyatava'da okudum, tabi yorumlarını da twitter'dan takip ettim.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, kendisine büyük bir gazetecilik anlayışı gösterilip, haber de ciddi ciddi saklandığı için hiç cevap da vermeyebilirdi. Bu yazıyı yazmak ona birşey kattı mı emin değilim. Yazı gayet makul ama takdir edersiniz ki yazı yazmakta böyle usta bir adamın kendini de gayet iyi savunur. Ne kadar doğru ne kadar gerçek artık bunları hiç sorgulamıyorum, sadece şunu söyleyebilirim en gerçek bile gerçek değil benim için. Tek bir doğru, tek bir kötü, tek bir yanlış yok.
Tepkilerden anladığım kadarıyla medya aleminde Can Dündar'ı seven şahıs kişisi bir elin parmağını geçmemekte ve bu haber kendisini sevmeyenler için bir nevi çifte bayram sevinci yaşatmaktadır.

Bu gelişmeler ışığında tek dileğim, gazeteci gazeteciyi haber yapmamalıdır fikir birliği birgün dağılır ve Ayşe Arman da bir röportajında Oray Eğin'e gay olup olmadığını sorar.

Bu elim hadiseden çıkardığımız notlar;
  • Serdar Akinan'ın itirafı bence tebriği hakediyor.
  • Haberturk'un transfer teklifini kabul ederken bir kez daha düşünün,
  • Su Samuru'nun taksi fiyatları bu olaydan sonra kesin artar,
  • Her yazılana inanmamak, bunun bazen bir iş, bazen bir sanat olduğunu göz ardı etmemek gerekir,
  • Gülme Ali Kırca'ya gelir senin başına.
    ps. Duman'ın Sadece Koklayacaktım şarkısından o kadar çok başlık cümlesi çıkar ki, imkanınız varsa yazıyı okurken dinlemenizi öneririm.

Hiç yorum yok: