14 Ağustos 2009 Cuma

"zaman değil geçen , ömürmüş anlamadık"


Sayın okur,

27 yıl oldu hala şu matematiği çözebilmiş değilim.

"Hayatta çok isteyip, uğruna mücadele verilen hadiseler neden o vakit değil de, sonrasında sizin için önemi azaldığında, siz unutmaya yüz tuttuğunuzda gerçek oluyor?"

Bu bir sınav mı?

Bu bir şans mı?

Bu pis kaderin bir oyunu mu?

Yoksa hayatın güzel kısmı mı?

Belki de işin sırrı anlamayıp, olan bitene her defasında şaşırabilmektedir.

ps. Autumun in New York filmindeki saat hadisesini hatırlayanlar, ne demek istediğimi daha net anlayacaktır sanırım.
ps.2. Başlık şarkısı Özgün- Elveda

4 yorum:

Karenina dedi ki...

eğer o hadiseyi yaratan bir kişiyse, yüzde saçma sapan bir ifadeye sebep oluyor.

malumafatrus dedi ki...

evet, sonra Nev'in dediği gibi "o senin bir anının benim ömrüm olduğunu
ne çok sevildiğini, artık çok geç olduğunu" satırları geçiyor sonra beynin bir köşesinden.

farawaysoclose dedi ki...

dinlerken hiç farkına varılmayan cümleleri cımbızla çekip alıyorsun ya, harikasın.

evet ömür geçip gidiyor :(

malumafatrus dedi ki...

Bu şarkıyı çok severim ama ben de bu derin satırları 2-3 hafta önce farkettim ve doğumgünü vakitlerinde yazılacak yazılarıma başlık olmalı diye de kendime not düştüm:) Bu yazıyı yazarken de konu ile alakasız olsa da bu yazıya da şıp diye onu yazdım.