24 Ağustos 2009 Pazartesi

"hepsi aynı, hepsi içinde"




  • Yıllar sonra tekrarını izlediğim Dawson's Creek'in sonunda Jane ölüyormuş, bu sabahki bölüm sayesinde bunu hatırladım.
  • Çocuğu kimdendi o kısım benim için hala muallak.
  • Cnbc-e, yine ve yeniden Las vegas tekrarlarına geçti ki, benim bünyem de 4. tekrardan sonra pes eder diye düşünmekte, bu sebeple yetkililere yalvarmaktayım.
  • Coca Cola'nın ramazan usulü reklamına bittim. Tüm hadise İsmail Hacıoğlu'nun seslendirmesinde ama yine de o ufaklığın hakkını da yiyemem.



  • Yaz sezonu çıtır çerez dizilerinden Geniş Aile'nin Mürsel'ine de çok güldüğümü de itiraf etmeliyim.
  • Tugay'lı Vodafone reklamı ise, Tugay'ın artık bizim bildiğimiz Tugay olmadığının ispatı. O saçlar, o kaşlar beyazlamış mı başka birşey mi olmuş henüz karar veremedim.
  • Yiğit Bulut, süper iticiliği ile Habertürk'ü bir adım öteye götürür mü, götürse de bu başarının bedeli çok yüksek( ve bir o kadar da jöleli) olmaz mı?
  • Tamer Karadağlı, eski popüler günlerine geri dönebilir mi? Döndüğü vakit yine Arzu Balkan'ı aldatmaz mı? Bence aldatır.
  • Var Mısın Yok Musun' un eski yarışmacıları daha kaç kere daha katılabilirler bu yarışmaya? ve bu insanlar Cv'lerini daha ne kadar bu yarışmaya yaslayabilirler acaba?


  • Gülay Özdem, güzel midir? Yeni Banu Güven olabilecek midir, bilemiyorum.
  • Özgü Namal ile Mehmet Aslantuğ ikilisini ilk görüşte birbirine yakıştıramadım ama nihai kararımı dizi başladığı zaman vermeyi planlıyorum.

  • Yeni sezonla hayatımıza Sinan Tuzcu girsin tekrardan, ruhum aydınlansın istiyorum.
  • Tv de olmasa, yazacak konu çıkmayacak diye kendime üzülmeye sonra da tatlı ballı uykulara dalmaya gidiyorum.
nokta, virgül, üç nokta...

ps. Başlık şarkısı Aşk İçinde- Mor ve Ötesi

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

Dawsons creek'in en güzel en ağlak bölümleri geldi desene :)
Bulut için şu yazıyı oku, çok matrak!
http://www.aksam.com.tr/2009/06/12/yazar/13118/mehves_evin/yigit_fatih_el_ele__haydi_buyuk_ciner_e_.html

malumafatrus dedi ki...

Yazıyı okudum ve yazıda bahsi geçenlerin dışında daha birçok saçma tezini okudum bu muhterem beyefendinin. Yiğit Bulut'un Doğanların damatlarından biri olduğu için(Bir zamalar KanalD'de öğle haberlerini sunan Şule'nin eşi kendisi, Şule de Aydın Doğan'ın yeğeni)Haberturk'un yaptığı denizde yılana sarılmaktan başka birşey değil.