12 Ağustos 2009 Çarşamba

"şirket mirket anlamam, anlasam da anlamam"


Sayın okur,


Halis Toprak'ı sevmem etmem.


Yaşlı adamların gencecik kızlara ilgi duymasına ise fevkalade gıcığım.


Kendisine ve grubuna ilişkin artı veyahut eksi bir hissiyatım yok.


Evliliğinin trajikliği üzerine de konuşmayı gereksiz görüyorum. Sadece olan biten ne kadar utanç verici olursa olsun, yaşanılanların bu ülkenin bir gerçeği olduğunu ( acı ama gerçek) ve bunu yapan Halis Toprak olunca " ayy ne fena" tepkisi gösterilmesini de dostlar alışveriş de görsün olarak adlandırıyorum.


Zaten yazı konum bu evlilik değil.


Bir an için Halis Toprak'ı ve düştüğü "ben gari istiyem" hallerini göz ardı edip, TMSF'nin el koyduğu malların kimlere satıldığına dikkat ederseniz, bu ülkenin AKP yandaşlarına ufak ufak değil göstere göstere satıldığını farkedeceksiniz. Toprak Center Çalık'a, (Sabah yetmezmiş gibi), Tarabya veyahut Yeniköy'de olduğunu düşündüğüm köşk de Remzi Gür'e.




Gün olur devran döner inşallah ama o zamana kadar bence herkes sahip olduklarını kaybetmekten korkmalı. Kimbilir belki de sahip olduklarına gözlerini diken hatırısever kişiler vardır:)


ps. Başlık şarkısı Şirket ile Mor ve Ötesi


ps.2. Hıncal Uluç'un sürekli tekrarladığı bana sataşarak gündem oluyorlar hali kendisi içinde geçerli değil mi? Sürekli Ayşe Arman'ı kendisine gündem yaptığının farkında değil mi acaba?

Hiç yorum yok: