12 Ağustos 2009 Çarşamba

"senin bir sevgilin var, muhtemel benim de olacak"


Şİmdi sayın okur bu iki güzel insanın ilişkisi konusunda daha öncede fikriyatımı beyan etmiştim. Deniz Seki'ye atıp tutan bünyem, Bergüzar Korel- Halin Ergenç ilişkisinde aynı istikrarı koruyamadı. Halit Ergenç'i pek beğendiğim ve ilk eşini kendine yakıştıramayan şekilciliğimden olabilir bu hallerim belki de. Keza Tan Sağtürk'ü de fazla efemine bulup, Bergüzar Korel'e yakıştıramıyordum. Tabi bu benim alakasız 3. şahıs fikriyatım.


Asıl hadise bir dizinin kaderinin hayatlarını bu kadar etkilemesi. Yahu dizide de hamilesin ve düğün yapıyorsun, gerçek hayattta da aynısının tıpkısı. Ben olsam tedirgin olur, senaryonun geri kalanını tekrar gözden geçirirdim, başımıza neler gelebilir diye.


Bilgi bu ilişkiye pek şans vermese de ben uzun süreli olacağından yanayım. İnşallah maşallah herşey gönüllerince olur.



Ama hayat fevkalade ilginç olabiliyor bazen.


O yüzden hep söylüyorum, büyük konuşmamak gerekir,ben yapmam, benim başıma gelmez dememek gerekir.

Magazinci kimliğimin takıldığı diğer noktalar;


  • Aslında bu ilişkide takılası diğer nokta, Bergüzar Korel'in de Ceyda Düvenci'nin de bir dönem Tan Sağtürk ile çıkması ve şimdi normal normal arkadaş olmaları.
  • Tan Sağtürk'ün mutluluklar dilemiyorum tepkisini de herşeye rağmen saçma buluyorum. Yani evet arkasından at tut da, sen de artık evlenmişsin en azından medya aleminde politik ol, konuyu kapat artık.
  • Halit Ergenç'in eşi eğer gazetelerde yazıldığı gibi çocuğunu aldırdıysa boşanmadan önce o zaman bu durumda herşeye rağmen ona da çok üzülüyorum.
  • Duvak kapalı iken güzel de, açıkken kafa farkıyla Bergüzar'ı Halit'ten uzun göstermiş epeyce, bu konuda da modacımız Hakan Bey'in kulaklarını bilahere çekelim.
Herşeye rağmen fazla beddua almamışlardır da bu ilişki güzel, kazasız belasız yıllarca devam eder inşallah.
ps. Başlık şarkısı da hadiseye biraz uyan Beş Çayı ile Ziynet Sali'den.

4 yorum:

Fery... dedi ki...

nasıl nasıl taraflı bir yazı bu ya :) sen ki Deniz Seki'ye demediğini bırakmayan insan Bergüzar Korel'i ele avuca sığdıramamışsın, ne farkı var pardon? Hüsnü Şenlendiricinin çocukları var bu mu fark?

Ayy sinirlendim sanırsam :)

Bence iki durum da tercih edilir değil amma ve lakin insan her şeyi yapabilir her şeyi yaşayabilir...

Velhasıl-ı kelam; hiçbir şey için büyük konuşmamak lazım... aşk denen meret insana kendini unutturur valla...

malumafatrus dedi ki...

Ben zaten baştan kabul ediyorum yanlı olduğumu ama ben bu ilişkide Bergüzar Korelci değilim, Halit Ergenç'im onun altını çizmem lazım.

Aradaki fark bence, Bergüzar Korel ile Halit Ergenç'in "biz bir aşk kazasına uğradık" türünden, yaşadığımız aslında çok normal bir şekilde davranmamaları, ortaya sürekli beyanatlar vermemeleri, yaşadıklarından utandıklarını belli etmeleri( bana göre). Ve Halit Ergenç'in bir çırpıda boşanırken, Hüsnü Şenlendirici'nin boşanmayı bile becerememesi.

Fery... dedi ki...

kimseyi karşılaştırmak yargılamak asmak kesmek bana düşmez ama baştan bir tarz farkı var zaten bu sebeple Halit Ergenç'in yaptığını Hüsnü Şenlendirici'den bekleyemezsin. Hem karakter olarak o güçte değildir belki isimlerden biri hem de yaşadığı koşullar yaptığının ardında durmasına izin verememektedir, korkaktır belki... bunların hepsi tepkidir yaşanan karşı belirlenen tavırdır ama özünde hikaye aynıdır bence...

birilerinin canı yanar fena halde...

önemli olan da budur bence... Mutluluk şaşa görünendir ama bir yerlerde birileri fena halde acımaktadır...

İki ayrı hikaye belki acıyanlar da farklı rollerde ama aşk dediğin ince mevzu kimse kimseye haksızlık etmemeli... bu da benim ütopyam işte olmayacak belki de hiç...

malumafatrus dedi ki...

tabiki de ütopya. Bir Güzin Abla yorumu yapmak gerekirse, Aşk denilen hadisede haksızlık illlaki olur, önemli olan bunu sadece ilişkinin iki kişisi arasında tutabilmek.

Yoksa yuva yıkanın yuvası olmaz derim hala, ama kırk yılda bir istisna olacaksa bu da onlar için geçerli olsun diye diliyorum hani:)