24 Ağustos 2009 Pazartesi

"mükemmel malesef sıradan "

Biten haftasonunda;
  • Bir twitter hesabı aldım,
  • bununla yetinmedim bir de friendfeed'e daldım.
  • doğumgünü hediyelerimin en babasını babamdan aldım,
  • bembeyaz bir kız bilgisayarı sahibi oldum.
  • Misafir gezdirmesi mütevellit ilk Miniatürk ziyaretimi gerçekleştirdim,
  • Minyatürden ziyade oralara gidip gerçeğini görmek istedim,
  • ama sonra hevesim geçer diye kendimi pek kaptırmadım.
  • yeni Tv dizileriyle ısınma turlarına girdim,
  • İlber Ortaylı ve Murat Bardakçı'nın katıldığı Teke Tek'i de izledim, ilgi alanımda tarih olmalı dedim,
  • Kitaplığımı düzelttim, ruhumu rahatlattım,
  • Kendime kitaplar çıkarttım, öğrenci olmaya merak sardım,
  • Bir muhtelem güneş'i bitirdim, çok tutan bir kitaptan sonra yazılan ilk kitabın alınmamasına karar verdim.
  • Bolca uyudum, bahtiyar oldum.
  • Pazartesi geldi, bahtiyar'lıktan emekli oldum.
ps. Başlık şarkısı Bu Yüzden& Hande Yener

Hiç yorum yok: