21 Ağustos 2009 Cuma

"bence mutluyduk bu acıdan biz boşuna geçtik "


Canım blog,

Bugün uzun süredir olmayan birşey oldu ve

Cuma günüm hem mutlu hemi de bahtiyar geçti.

Sanırım dün akşam normal standartlarımda uyumam ve bu haftanın jet gibi geçmesi en büyük etkenlerdi.

Ama en önemlisi koşa koşa gidip aldığım yeni kitaplardı.

Bir de yarın ufacık minicik bir netbook sahibi olursam bahtiyarlığımı daim kılabilirim diye de hayallere dalıyorum.

ps. Başlık şarkısı Hande Yener- Bence Mutluyduk.

Kusburnu'na not: İnanmazsın nihayetinde Masumiyet Müzesini aldım.

Farawayesoclose: Suskunlar'ı da bu akşamki kitap alışverişimde aldım, ilk fırsatta da okumaya başlıyacağım.

3 yorum:

kusburnu dedi ki...

2 süper kitap almışsın, sevindim senin adına.. Güle güle seve seve oku :)

farawaysoclose dedi ki...

çok sevindim :)
bilgisayarını güle güle kullan. tchibo'da şahane bir laptop çantası var, çok şık, onu da tavsiye ederim :))

malumafatrus dedi ki...

Teknosa'dan bir tane aldım ama tschibo'ya da göz atmakta bir sakınca görmüyorum:)Kitabı okumaya da başladım, bitirir bitirmez fikriyatlarımı paylaşırım ama şimdiye kadar okuduğum tüm yorumlar çok olumlu.