17 Ağustos 2009 Pazartesi

"Ben doğdum doğalı şimdi mutluyum"



Doğum günü hadisesi için Türkçe müzik arşivi pek yetersiz ve pek arabesk.

Kutsi ile Petek Dinçöz'ün Doğum günü şarkısını ilk defa doğumgünümde dinlemiştim misal, ama bünyem de bu varoşluğu pek kaldıramıyor.

Bununla birlikte asıl doğum günü şarkısı yıllardır Bülent Ersoy ile Doğum günü'dür.


Bugün bu sebeple kendisinin manasızlığını, ne kadar çirkin olduğunu bir türlü kabul edememe hallerini unutarak dinliyorum ben bu şarkıyı.

Gerçi şarkıdaki o uzun havadan epey bayıyorum, daha çok geri kalan nakarat kısmının hastasıyım.


Bu şarkıyı da benim gibi 17 Ağustos'da doğan tanıdığım tanımadığım sayısız insana hediye ediyorum.


gıy gıy gıyyyy


ps. Şarkı da süper geyşa ruhunun da hakkının verilmesini ayrıca rica ederim.


ps.2. Ancak bu model bir klip buldum, göz zevkini düşünenler sadece fizy'den dinlesin bence.


8 yorum:

barkinturan dedi ki...

mutlu yıllar =)

malumafatrus dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim Barkıncım.

Arabesk diyince, lisedeki geçmiyor günler ve yaralı zamanlarını hatırladım. Ne çok dinlemiştik o korsan kasedi be.

Adsız dedi ki...

nice güzel yaslara diyorum blog sahibesi prenses..arabeskte olsun popta olsun ama sonunda mutluluk olsun, yeni yillar, yeni zamanlar, sevenler ilen bolca paylasım , bol kahkaha,uzun tatiler, az mesai zamani , bolca keyif, bi dolu huzur, bi tutam güzel insan, kalbinde sevgi olsun :)
arabesk mi demistiniz ?


fuhrerschein

betüsens dedi ki...

bir kaç zamandır okuyorum bloğunu, sevdim seni. bu da benim sana doğum günü armağınım olsun:))

malumafatrus dedi ki...

Valla insan, böyle şahane doğumgünleri geçirince yılda birkaç kez tekrarlansa keşke diyor:) hani diyorum 1 yıllık kalkınma planımıza bunu da mı eklesek pek saygıdeğer fuhrerschein. Her mevsime bir doğumgünü türünden şeyler?

Betüsens; Teşekkür ederim. Profilinden gördüğüm kadarıyla sen de geçtiğimiz aylarda doğumgününü kutlamış olmalısın, senin de doğumgünün gecikmeli olarak kutlu olsun.

betüsens dedi ki...

teşekkür ederim malumafatrus:)

Adsız dedi ki...

Dogumgunu sarkisi aslinda Bergen'indir. Ersoy'un degil.


yanımda sen varsın gönlümde huzur
seven bir insanın serveti budur
hasreti tattırma bana ne olur
ben doğdum doğalı şimdi mutluyum

doğum günüm bana geldiğin gündür
gönlümdeki özlem ateşi söndü
ağlayan gözlerim seninle güldü
ben doğdum doğalı şimdi mutluyum

yalnız senin için yaşayacağım
mutlu olman için çalışacağım
sana hep sevgiyle sarılacağım
ben doğdum doğalı şimdi mutluyum

malumafatrus dedi ki...

ben şarkıyı bildim bileli ( eski filmleri sağolsun) Bülent Ersoy'dan dinlediğim için onunla çağrıştırmışımdır. Teşekkürler bilgilendirme için.