2 Temmuz 2009 Perşembe

"deniz yoluyla gelme ben boşa kürek çekiyorum"


"Valla her ne yaparsan yap, yapılan iş yaratıcılık gerektirmiyorsa bir saatten sonra rutine bağlar ve sana seni değersiz hissettirir eğer işin senin için özel bir anlamı yoksa(öğretmensin ve her sabah bugün çocuklara yeni bir şeyler öğretim onların iyi birer insan olmasına katkıda bulunacağım diye evden çıkıyorsan farklı hissedebilirsin),

yaratıcılık gerektiren bir şey yapıyorsan da insanın yetenekleri sınırlı ve sürekli kendini aşarak ilerlemen mümkün değil, bir noktaya gelip kendini tekrar etmeye ve kabızlık çekmeye başlayınca yaşayacağın hüsran kesin olarak diğerinden daha ciddi olacaktır, hasılı ortamda baş ağrısı yaratan birşeyler yok ise çok kasmaya gerek yok zannımca…"


Yaz gelip bayanlar, baymak için yazı beklemeyenler, dün işini sevip bugün sıkılanlar, öff'leyip pöfleyenlere ithaf olsun bu yazı. Yazının sahibi eski iş arkadaşım ( yeni feylesof) ikimizin arasındaki bu satırların kamuya açık hale geldiğini bilmiyor, bilse de kızmazdı eminim. Olay böyle derinken, ben de bunu bloguma yazıyım mı demedim. Belki yarın bu hırsızlığımı itiraf edebilirim.
Ps.2. Başlık şarkısı Malt- Dolmuş.

Hiç yorum yok: