4 Haziran 2009 Perşembe

"öncelik hakkını yanlış kullanıyorsun"


Kanyon D&r'ı arayıp da cd.'nin yarın çıkacağını öğrensem de kader, kısmet yine yolum düştü oralara. D&R kapısından girdiğimde duyduğum ilk şarkı bu, onun içinde kanımın ilk ısındığı şarkı. Şu kör gözlerimi de yorup, sizin için bu şarkıyı el emeği göz nuru kopyaladım. Devamı için buyrun bir müzik markete koşun, eğer bir Kenan sevmezseniz "bu kız neyini seviyor yahu bunun" sorgulamasına hiç boşuna girmeyin:)

AŞKKOLİK

Aşkkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim beni az görüşünden
Sen ne biçim bir şeysin böyle
Uzaydan mı geldin doğru söyle
Ben ne biçim vuruldum böyle
Senkolik oldum ilk görüşte
Hikayenin sonu mutlu bende
Sen ne biçim bir şeysin böyle
Masaldan mı geldin doğru söyle
Ben ne güzel vuruldum böyle

Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin anahtarısın
İç dünyamın başkenti son durağımsın
Dertkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim seni az görüşümden
Gelmeliyim her çağırdığında
Susmalıyım haklı olsam da
Peki ben neden böyle oldum

Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin anahtarısın
İç Dünyamın başkenti son durağımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Çalınmamış kırılmamış umutlarımsın
Aşkkolik oldum senin yüzünden

Senin Yüzünden

3 yorum:

Fery... dedi ki...

Su an albümünü dinlerken benim de dikkatimi çekenlerden biri oldu :)

Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin anahtarısın
İç Dünyamın başkenti son durağımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Çalınmamış kırılmamış umutlarımsın
Aşkkolik oldum senin yüzünden

ama ama en çok daaa...

İç Dünyamın başkenti son durağımsın...

Çok güzel ya festival gibisin katılmak istiyorum kadar güzel :)

malumafatrus dedi ki...

Albümü çok hızlı gözden geçirdim, tarz bildiğimiz Kenan Doğulu tarzı değil ama arada 3-4 şarkıda eski kıvamı yakalayabiliyoruz. Yeniliklere de açığınız netekim, dinler dinler onları da severim :)

kusburnu dedi ki...

bu pek manidar sözleri paylaştığın için teşekkür ederim.. albümü almamak için bir nedenim daha oldu :) varsa mp3 paylaş da bir iki saniyesini dinliyimm :)