29 Haziran 2009 Pazartesi

"İçimi döktüm bugün, yokluğunla konuştum"


Safran Sarı'yı okuduğumda kitapla ilgili ne yazmışım diye yine üstat'a dönmüşken, alakasız bir yazı çarptı gözüme. Eski maddeleştirme hallerini pek yapamadığımdan hemen çaldım kopyaladım.


Ruhum tatilden dönünce, bugünkü hayatımı ve etrafımda gördüklerimi de maddeleştireceğim. Bir süre daha eskilerle takılırsam kusuruma bakmayın.


Ustat tarihinde 8 Mayıs 2007;


Yazı yazmak adına en şahane günden , hem de bu şahane günün bitmesi ile daha da anlamlanan bir zaman sürecinden dökülüyor kelimelerim size değerli okurcu. Nedendir bilinmez haftabaşına maddeleştirilmiş bir yazıyı uygun gördüm . nitekim başlıyorum.


  • Bizim asker tayfasının er hallerinin sona ermesine çok az kaldı , merak ile bekliyorum hayırlısı ile gelsinler istiyor diliyorum.

  • Benim gözümün nuru, friğ pilavı kaynağım Peradox’um kapanmış , pek bedbahtım hangi çirkini sevdiysem kiymetli oluyor diyeceğim buna pek uymuyacak belki ama, üzgünüm param olsa da orayı ben işletsem istiyorum, istemekten öteye pek tabi ki geçmiyorum.

  • Radikal’in Cumartesi ekini hala okuyan bir şahıs kişisi olarak Ayça Şen’in yazılarına dikkatinizi çekiyorum, çok sempatik yazıyor , ben şahane bir modeim diye de iddia etmiyor daha da gönlümü çalıyor.

  • Pek yakında uçuk tarihi adlı bir kitap yazmam gerekicek çünkü değerli dudaklarım bir haftadır 3 farklı uçuk sahibesi oldu ki, duy sesimi bağışıklık sistemim diyorum.

  • Gözlük durumum hala aynı , ona dair bir güncelleme yapamıyorum.

  • Haftasonu Bandırma' da olacağım bu sebeple ricam odur ki, hava balkonda yemek keyfime yaraşır olsun. Birde denizotobüsü sallanıp asabımı bozmasın.

  • 5. kat denilen restauranta gidicek olan kişilerin referans için bana başvurmalarını rica edeceğim zira, fikriyatlarım pek pozitif olmayacak.
  • Çok ama çok gecikmeli olarak Perfect World ‘u izledim hayran ve hayran kaldım. Izlemeyenler de bir şekilde izlesin diyorum ki, benim kadar geç kalan var mıdır bilemiyorum.

  • Benim gurme olmam kesinlikle şart diye düşünüyorum; hatta düşünmüyorum artık emininim. Elimden tutacak bir gazete arıyorum, sahibi de Aydın Doğan olmasın istiyorum.

  • Hereoes’u tüm ısrarlara rağmen bölüm bölüm izlemekte ve eksi sözlükten sonraki bölümlere bile bakmamaktayım ki, yazın nasıl sabredeceğim ondan pek emin değilim.

  • My little sunshine ‘ı herkes ama herkes gitsin izlesin istiyorum . Bence şeker ötesi bal kaymak bir film ve aldığı ödüle yakışır da özgünlükte bence… sizde izleyin bana hak verin istiyorum.

  • Fox tv’nin magazin servisi müdürü olan Reha Muhtar öğrencisi Ömür Varol'dan nefret ediyorum. Hani bu show haberde cüce biri bide upuzun Halil İbrahim vardı ya onla bereber haber yapan bir modeldi iste bu Ömür Varol , sesinden de kendinden de kendini bişey sanmasından da, kendini bişey sanmasına sebep olanlardan da irite oluyorum.

  • 13 gibi uğursuz birşey bu uçuk. hala bir çözüm bulamıyorum.

  • Yepyeni müzikler yepyeni şarkılar bekliyorum , gelmiyorlar üzülüyorum. Pandora ‘da türkiye de kapanmış, musicovery ile yoluma devam ediyorum. Ne çok tanımadığım insan (müzikçi olarak) var diye de hayıflanıyorum.

  • 22 Temmuzda ilk defa oy kullanacağım. Hükümet kadar önemli olan birşey varsa Kadir Topbaş lütfen ama lütfen belediye başkanı olmasın diye umutlar ekip, vasıfsız valiyi de görevden alırsa birileri, diye de yanına hayal serpiştiriyorum.

  • Natalia Imbruglia nasıl nasıl nasıl güzel bir kadındır diyerek , güselliğinin karşısında saygıyla eğiliyorum.

    Sıkıldım artık gidiyorum
    Güsel olsun haftanız, sabah uyandığınızda hergün size Cuma mı ki bugün gibi gelmesin…Çalışma sürecindeki günlerimiz de öksüz kalmasın onlarda bir Cuma kadar olmasa da sevsin sevilsin.

Lay lay lom olsun ya da olmasın.


Ps. Başlık şarkısı Emre Aydın-Giripin'den Sensiz İstanbul'a Düşmanım.

ps.2. Foto buradan çalındı. Siteden haberdar olmamı ise bizibozmaz sağladı.

ps.3. Yazının edit'i olmadığı için asabiyeti bozulacaklara buradan şimdiden selam ediyorum.

Hiç yorum yok: