18 Mayıs 2009 Pazartesi

"when you get what you want but not what you need"


Yeni albümleri, şarkıları haftasonu dinlememeye çalışırım.

Müzik benim için hayatı anlamlı kılan şey olduğu için, manevi desteğe daha çok ihtiyacım olduğu günlerde ( iş günlerinde) kulaklığımı takıp, hayattan soyutlanmak isterim.

Bu sebeple de, Coldplay'ın kendi internet sitelerinde yayınladıkları "leftrightleftrightleft" albümünü bu sabah itibariyle dinlemeye başladım. Bu manasız günü de ancak böyle güzel bir albüm çekilebilir kılırdı, kaldı ki kıldı. Daha sabahın körü de olsa, nasıl başlarsa öyle gider herhalde diye umutlanmak istiyorum.

Viva la Vida marşım gibi birşey olsa da bugün fırsatı olanların Fix You'yu dinlemesini öneriyorum. Chris Martin'ın bu şarkıyı kızına yazdığını duydum önce, çok çok çokk daha çok sevdim şarkıyı; sonra meğersem Gwyneth Paltrow'un babası ölünce yazdığını öğrendim fikriyatım değişmedi. Bir süredir sadece ustat'da yapıyordum ama buraya da şarkının sözlerini kopyalamak istedim ki, şarkının güzelliği eksik kalmasın.


when you try your best but you don't succeed

when you get what you want but not what you need

when you feel so tired but you can't sleep

stuck in reverse.


and the tears come streaming down your face

when you lose something you can't replace

when you love someone but it goes to waste

could it be worse?


lights will guide you home

and ignite your bones

and i will try to fix you


and high up above or down below

when you're too in love to let it go

but if you never try you'll never know

just what you're worth


lights will guide you home

and ignite your bones

and i will try to fix you


tears stream, down on your face

when you lose something you cannot replace

tears stream down on your face

and i..


tears stream, down on your face

i promise you i will learn from my mistakes

tears stream down on your face

and i..


lights will guide you home

and ignite your bones

and i will try to fix you.

ps. Coldplay'in albüm haberini burdan aldım, sonra burda da okudum.

ps.2: Fuhrerschein kusura bakmasın ama ben Coldplay'ı de Travis kadar seviyorum. "This is a thank you to our fans" de demiş zaten keratalar.

ps.3. Albümü indirmek için buraya tıklayıp download demeniz de yeterli olacaktır.


1 yorum:

aubout vita dedi ki...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
Esnek Kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com