18 Mayıs 2009 Pazartesi

"seni seviyorum hala bazen, biliyorum bu yeterli değil"

Kısasın sen kısa kal;

Bu araştırmayı yapan abilere ciddi ciddi ödenek veriliyorsa bu bilim dünyası cidden önce oturup kendi derdine yansın.

Ben burda Domuz gribi diyorum, seneye hangi hayvandan geleceğini bilmediğimiz bir mutasyon virüsün korkusunu yaşıyorum adamlar yok efendim uzun boylular daha çok maaş alıyormuş diye araştırma yapıyorlar.

Peki bu sonuç biz fanilerin hayatına nasıl yansır?

Hala fırsatımız varken basketbol oynayarak boy uzatılabilir,

Zengin koca hedefi olan hatunların seçimlerini kolaylaştırır,

Benim gibi kısa boylu olanlar ise maaşlarına yapılan zamdan dolayı boşu boşuna mutsuz olmaz, boyum kısa ne yapıyım diyerek kendini avutur,

Aynı departmanda çalışan uzun boylu iş arkadaşınıza uzaktan uzağa kin beslersiniz ki bunun rekabeti arttırıp artırmayacağı departmanınızın boy ortalamasına bakar.

Avustralyalı abilere, ablalara hayatımıza kattıkları bu değerli bilgi için minnetimi sunar ve merakımı cezbeden asıl soruyu sorarım; peki sürekli topuklu ayakkabı ile gezenlerin boy klasmanındaki durumu ne olur?

ps. Başlık şarkısı Asfalt Dünya ve Bir Akşamın Kalbi

2 yorum:

Fery... dedi ki...

ahahahah çok eğlenceliymiş ya, bu işte avustralya lı bilim adamları için uğraşılacak bir şey olmadığını böyle mecburi istatistiklere girdiklerini gösterir :) Türkiye'de böyle bir araştırma yapılsa o bilim adamları değil takdir toplamak linç edilmediklerine dua ederler... bunların hepsi toplumun ihtiyaçları ile orantılı bence... adamlar aşmış eften püftene geçmişler napalım... heee bir de kısa boylu olup maaşımın hep düşük olacağı gerçeğini !! yüzüme vurmalarından dolayı içimden küfrettim kendilerine :)

aubout vita dedi ki...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
Esnek Kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com