11 Mayıs 2009 Pazartesi

"sen mi hayatla oynuyorsun, yoksa hayat mı senle?"


Ustat tarihinde 25 Temmuz 2005


Kadere karşı konmaz, canı ceker ağlatır.

(bencil bisey bu kader sanırım; ben niye ağlıyorum o istedi diye ya?)


Okura hizmet için yapamıyacağı şey olmayan, üstün hizmetçi/ bilgilendirici yazar ödülüne kendi kendini aday gösteren naçizane Pazartesi deliniz,
haftanızın güsel başlaması (kendisinin bu sabahta deli tarafından kalkmasının da etkisiyle) ve tutarlı kimliğe sahip yazı yazıcı profili çizmek adına dün akşam bahsettiği Seda Sayanın söylediği ve japon kılıklı - bence gonca kusura bakmasın ama biseksüel olduğunu kavrayamamış - Serdar Ortaç Bey'in yazdığı "EVLENECEKSEN GEL adında; yaşım geçiyor ,estetiklerde işe yaramıyor artıkkk manasında" tarzındaki şarkısını ele alacaktır.

Görevini en iyi şekilde yapmak adına fonda dudakları gün geçtikçe ürkütücü bir hal alan seda ablasınıda dinlemeye başlayan bendeniz, o muhteşem satırları sizden daha fazla esirgemden olaya derınden giriyorum.


Sakın bana hatırlatma, unut bütün olayları ( bende nihat doğan.la çıksam unutmak isterdim herşeyi)

sustum cehenneme kadar (
ben susarsam zaten kıyamet günü ha bugün ha yarın demektir, o zamanda cehennem için pek bir beklemeyiz merak etmeyin)

benden sonra hep yakacak mı kalbim(o yakan şey güneş olmasın sakın?)

senin yerine atacak mı kalbim ? (
Ne bu yahu danışmanlık firmasımıyız biz? Niye çocuğun yerine atıyor senin kalbin, bırak kendi ayakları üzerinde durmayı öğrensin çocuk)

seninle doğup batacak mı kalbim? ( bak bu kesin güneşle kalbi karıştırıyo. Kalp daha çok kan pompalama alanında faaliyet göstermekte ama)

sevilmeye başladım (
yaş kaç pardon?, yeni sevilmeye başladıysan, ee bravo diyim ben sana)

kadere karşı konmaz, canı çeker ağlatır (ayağınızı denk alın vurgusu var burda, aklınızı başınıza devşirin, maymun olabilirsiniz iması da altan alta kendini göstermekte)

şu deli kalbimi karaya bağladım (
kalbin deliliğine dair şüphemiz yok ta, senin kalbinin karaya bağlacağından şüphemiz pek bir çok be ablacım)

beni kim aydınlatır? (
çok iğrenç bir espri yapmışım eski yazıda, olgunluk sebebiyle şimdi aynı espriyi yapmıyorum.)

duygularım şahane ( biraz daha az estetik yaptırdıysan, sende şahane olarak kalırdın )

gönlümü meyhane mezesi sanıp, bıkmadın mı ezdirmekten ( şarkının en can alıcı satırları, hakaretin en afillisi; sevgilinin gönül ilişkilerini mezeleştirmesi)


nerden vurdun?

nerden buldun? ( ne meraklı bişeysin sen ya, piyangodan çıktı, oldu mu?)

nerden kurşunladın?? ( ortaç serdar beyi tebrik etmek lazım, cok sahane kafiye tuturmus, dun/dun/dın)


canıma tak dedi aşk acısı ( şimdi ben birşey derdim ama)


denedim dinmedi fırtınası ( fırtına doğal bir afet cicim , senin denemenle bitmez zaten, yukarılardan müdahele gerekiyor)

bi kere olsun tam sırası ( bi kere mi?? abi hatun her boşanma sonrasında restart yapıyor galiba ya, hala bir dediğine göre )

evleneceksen gel ( imam nikahlarını saymazsak, 5 evlilikten söz ediyoruz ve sen hala evleneceksen gel diyorsun ki; durumun vahimliği an be an artmakta)

bu muhteşem eseri bızimle paylasan gerek ortac serdar beye, gerekse seda sayanıma sizin de huzurlarınızda selam eder; Allah bu muhteşem sarkı uydurukçularını başımızdan esirgemesin diye dualar ederim.


Bir başka şarkının derin mealı üzerinde detaylı analizlerimizi yapmak üzere görüşmek dileğiyle;

en seda'lı günler sizin olsun efendim.


Ps.1. Ustat'dan hangi yazıyı alıp almadığımı kontrol etmeksizin, yazıları kopyalıyorum, mükerrer yazıya denk gelirseniz, müracatata müracat ediniz lütfen.


Şarkı için ps.2.KArgo Senle ya da Sensiz

ps.3 Genç olduğum kadar geyik de bir insanmışım, şimdiki halime üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.


1 yorum:

aubout vita dedi ki...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
Esnek Kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com