13 Mayıs 2009 Çarşamba

"sanki bugün herşey farklı"


Depresyona süper katmadeğer sağlayabilecek şarkılara yatılı okul sayesinde sahip oldum.

İnsan büyümenin sancısı ile bir okula hapsolmanın manasızlığını bir arada yaşayınca süper arabesk olabiliyor. Yani üniversitede depresif olunca radiohead dinlenir belki ama lise depresyonu için yelpaze çok geniş ve evet bir o kadar da arabesk oluyor.

Lise biteli çok oldu ama iki haftadır olan birşeyle, sabah sabah süper mutsuz uyanıyorum. Oysaki ben sabahın körü insanıyım. İnsanların gözleri açık olarak rüya görmeye devam ettikleri, neden uyandık ki ki mutsuzlukları içinde enerjik ve bir o kadar dinç başlarım güne. Ama bahsettiğim zamanlarda, süper bir baş ağrısı ve aşırı doz mutsuzlukla uyanıyorum.

Mesela bugün de o günlerden biri. Mutsuzum ( nedenim yokken, veyahut nedenimi bulamamışken),
depresyondayım ( insanların binbir türlü dertleri varken, gerçek bir derdim yokken) ve derin listelere girmeden şarkımı ilan ediyorum.


“alışmaya çalışmak diye bir şey yok alışmak zorundayım,üzülmemek diye bir şey yok üzülmem gerek"

Yalın

ps. başlık da şarkısöyleyicinin aynı adlı eserinden.


ps.2. fotoğraf anonim.



4 yorum:

Fery... dedi ki...

pişşşttt noluyor bakiim, bahar de geç bakiim ööle depresif olmalara yer yok aman ha sakın ha...

malumafatrus dedi ki...

akşama doğru kendime gelirim de, yarın aynı halde olup olamayacağım hakkında bir fikrim yok ne yazık ki.

Adsız dedi ki...

hepsinin sorumlusu polenler..hapsirtiyorda adami..ben kesin buldum ya butun sorunlarin nedeni onlarr..
depresiflik bir kaczaman ucar gider.. ha radiohead kalicidir , sadece universiteye ozgude diildir onu soylim :)

fuhrerschein

aubout vita dedi ki...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
Esnek Kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com