7 Mayıs 2009 Perşembe

"inandım, yaşadım, yaşandım daha çok"


Pek sevgili hayat,

“Derin duygular besliyorum” demek isterdim sana karşı ama kusura bakma bende hissiyat falan kalmadı.


Bezgin ve yorgunum. Tabiri caizse tam bir duygusal kifayetsizlikteyim.

Merak ediyorum sen de benim senden sıkıldığım kadar benden sıkıldın mı?

Uzun zamandır pespempe günlerdeydik ama ben mızıkçılık yapıp, oyunbozan olmak istiyorum.

Kimseyi sevmiyorum, hatta herşeye istersem anında gıcık da kapabiliyorum.
Sürekli bir baş ağrısı ile uyanmak ve göz ağrımı binbir ilaca dair çözememek sorunlarını ise temcit pilavı gibi önüne çıkarmıyacağım.

Yine de beni anlamadığını, bu sebeple de senle aramızdaki iyi niyet anlaşmasını tek taraflı olarak bir süreliğine dondurduğumu belirtmek isterim.

Bu yüzden de müsadenle, Redd’in bu değerli şarkısının iki kuplesini sana ithaf ediyorum.

"kaybedecek bir şeyim yok ki öyle boş ki hayat

sadece dolduruyor zamanı"


ps. Yazıyı yazarken dinlediğim bir diğer şarkıyı da bir sonraki yazımda siz depresyona meyilli okurla paylaşacağım.

ps.2. Başlık şarkısı yine Redd'den , Yaşandım Daha Çok

ps.3. Fotoğraf ise Özlem Ölçer'in ama ben Yağmur Kızılok'un playstudio'sundan aldım.


1 yorum:

Fery... dedi ki...

ay ay ay ben de sözleşmemi tek taraflı fesh etmek istiyoruuummmmmm......

alıp başımı seferihisar a gitmek istiyorum bi deeeee....