11 Mayıs 2009 Pazartesi

"hayat yoluna koysun, yıktığı her hayali, kırdığı her yüreği"


Ustat tarihinde 8 Haziran 2006;



Günlerden Perşembe,

Sabahın kimine göre ilk ışıkları ile beraber şuracıkta, yine ve yeniden sizlerleyim değerli -mevcudiyeti gün geçtikçe eksilen- space ahalisi:)

Değerli satırlarımı sizinle paylaşmadığım günlerde kimi miniklerimizin doğumgünü kutlandı, kimileri projektmanagement 'tan geçen nadir insanlardan biri olma başarısına erişti , kısacası hayat akıp geçti kimileri için güsel kimleri için kötü izler bıraktı , bazılarınınsa bir izi dahi olamadı.

Şahsen ben hayatın bana sunduklarını gecikmeli olarak algıladığım bir dönemdeyim, bu sebeple izsizler kervanındayım:) Varlığını adım adım sağlamlaştıran yaz dolayısı ile, artık hayatı karpuz peynir hafifliğinde yaşamayı deneyip sonuçlarını sizinle paylaşmak isterim.

Satırlarımdaki derin felsefenin sebebi, ciddi anlamda geçen kocaman bir yıl sonucunda, "vay be" ne hızlı geçiyor zaman hissiyatına erişmem.

Eğer sorularıma cevap verecek birileri mevcut ise, sormak isterim sizin için geçen Haziran'dan bu Haziran'a kadar nasıl geçti hayat? Siz nasıl değiştiniz? Nasıl dönüştünüz? Nasıl canınız yandı? Kimler ve neler içingözleriniz parladı?

Boşverin yılbaşını, bu sayfanın hergün 3 yada dört yazı ile en büyük eğlencem olduğu günlerden bugüne gelirken ben , siz nerden nereye gittiniz , oturup bir gözden geçirin bunları. Bakarsınız belki de memnun olmadığınız bişeyler için yeni adımlar atma zamanı gelmiştir, belki de biten bir okulun hüznü sarmalıdır sizi, ya da gerçek hayata adım atmanın tuhaf bir heyacanıdır içinizdeki serinliğin sebebi, belki çok yanmıştır canınız, ve belki de hiç unutmam dediklerinizi unutmuş, affedeyemiyeceğiniz şeyleri affetmişsinizdir, hiç beklemediğiniz anda affedilmeyecek durumlara düşmüş, bu da mı gelicekti başıma sorusunu sormuşsunuzdur.

Bu listenin bir sonu, verilecek cevapların sizden başka ilgili mercisi yok. Ama sadece doğumgününüzde, sadece yeni yılın ilk günü değil arada hayat değerlemesine girmenizi space uka - lası olarak önermekte, böylece belki küçük ihmallerinizi hatalara dönüştürmeden , geri dönülmez yolara girmeden, keşkelerle yüz göz olmadan devam edebilirsiniz kaldığınız yerden.


"Niye böylesine derin oldum ki şimdi ben?" sorusuna cevabımı blduktan sonra tekrar sizinle olmak dileklerimle ...

tri lay lay ve de lom

Başlık şarkısı için ps.1 Candan Erçetin ve Yazık Oldu.

Foto için ps.2 anonim ama Van Gogh'un da olabilir hani.

ps.3.Yazı daha edit edilmedi, ama kusburnu yarın okurken yazımı düzeltir, ben de en edepli üstruplu halini yayınlarım inşallah:)

4 yorum:

Aslı dedi ki...

Öyle bir zaman dilimini sormuşsun ki tam da benim sürekli aralar verip, bu sorularımı kendime sormaya başladığım zaman geçen Haziran. Ama toplu bakmamışım ne zamandır, bu vesileyle ona bakacağım.

Ben bir hayli değiştim. Aslında olaylara bakış açımı değiştirdim daha öğrenme odaklı, daha heyecan arayışı içinde bakıyorum. Kendimi sürekli kamçılardım ve cezalandırırdım, artık seviyorum ama hata yapınca da ne ders alldın diye sormadan geçmiyorum.

Kısacası güzel insanlar tanıdğım, bir sürü şey öğrendiğim ve çok fazla eğitim aldığım ve mutlaka bunları uygualadığım bir zaman geçirdim.
Bir de gıcık olduğum insanları kabullenme ve yargılamama konusunu başarabilsem, onu beceremedim işte.

Ne güzel sormuşsun, çok hoşuma gitti cevaplamak, sağol.

malumafatrus dedi ki...

"Bir de gıcık olduğum insanları kabullenme ve yargılamama konusunu başarabilsem, onu beceremedim işte."

Benim halkamda da en zayıf nokta sanırım burası. Etrafımdaki gerekli gereksiz tüm insanları, hareketlerini, tavırlarını sorgulayıp, kendimi sorguluyorum.

aubout vita dedi ki...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
Esnek Kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com

aubout vita dedi ki...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
Esnek Kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com