23 Mayıs 2009 Cumartesi

"the games that were played, they’ve left us hoping "


Emlak sektörünün yükselen yıldızı olsa da değerli mahallemizde sosyal faaliyet yürütme imkanınız pek yoktur. Her mahalle BEBEK gibi olamıyor işte ne yaparsınız.

Buna rağmen bizim mahallemizin de kalbi bir parkta atıyor. O parkta çocuklar oyuncaklara biniyor, kadınlar çekirdek çitliyor, köpekler ve sahipleri kaynaşıyor. ( Azıcık paparazzi olsa, iki ünlü gelse, bir de House Cafe açılsa Bebek Parkından tek eksiğimiz deniz manzarası olurdu) Havalar daha da ısınsa bir de mısırcı amcamız gelecek ki ondan sonra takım tamamlanır. 3. sene sonunda hala bir akşam oturup çekirdek çitlemesem de o parkın 15 adım uzağında olmak balkonsuz ev depresyonumu törpülüyor.

Bununla beraber hiç sevmediğim semt Fulya'da açılan Kahve Dünyası da bu yazımı kurtarır gibi. Eskiden kahve dünyası benim için limonata ve portakal suyu demekti. Adıyla ilişkilendiririp gitmezdim bu mekana, bir de bayramlarda güzel kutulu çikolatalarından alırdım. İtiraf etmek gerek sahiplerinin ideolojisinden şüphe etsem de pek derin sorgulamıalara girmem. Hali hazırda kahveye ideolojiyi karıştırsak açıkta kalacağımız aşikar zira. Yaklaşık 2 aydır fondü ile aşk yaşamaya başladığımdan daha sık gider oldum Kahve Dünyası'na. ( Bunda mekanın hemen yanındaki BSDD ( Boyner ve Beymen'in outlet mağazası gibi birley)'nin de olmasının payı büyük tabi)

Dün akşam da öğrendim ki, akşamları 01.00'e kadar açıklarmış. Bir asosyal mahalle sakini olarak daha ne isterim ki. Gecenin bir vakti eşofmanı giy, fondü'ye koş. Sadece dönüşte yokuş çıkma çilesi var ki, o da nefesimi açan bir faaliyet olduğu için itiraz etmek ayıp olur.

Yani sayın okur, sıradan hayatımın sabit mekanlarına bir yenisini daha ekledim. Bir sonraki yaz balkonlu bir evden satırlar kaleme almak umudu ile, derin hissiyatlarıma son veriyorum.


Ps. Pazar bağımlılığım ile ilgili başka bir mahallesini de üç vakte kadar yazacağım.

ps.2. İsmimin manasının hayatıma kattığı terslikten ötürü, yaz başında diyet yapan insanlara inat çikolatalı şeylere merak sarıyorum ya, aferin bana.

ps.3. Başlık şarkısı Depeche Mode ve Hole to Feed.


1 yorum:

aubout vita dedi ki...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
Esnek Kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com