7 Mayıs 2009 Perşembe

"asfaltlanmış mutluluğa giden bütün kestirmeler"


Koş vatandaş koş,

Eğer “hala Cuma gelmedi” depresyonundaysan,

Günler geçse de elime birşey geçmiyor diyorsan,

Vadeli hayal hesabının tam takır kuru bakırsan,

Dinle bu şarkıyı, haliyeti ruhunun piyasa değeri bir güzel taban yapsın.

.....

bitti diye üzülmekten yoruldum, her geçen günün ardından.


peşinden koşardım, duruldum, dünde kalan mutluluğun.


yarın denen bir şey var mı diye, düşünür oldum bugünlerde.


durur mu kalbim bir gün diye, sayıyorum her an geriye.


dökülüp duran saçlarım, titreyen ellerim,gidiyor gençliğim, bitiyor günlerim.


yıkılıp duran düşlerim, yorgun yüreğim gidiyor gençliğim, geçiyor günlerim.


yalnız bir ağaç gibi kuruyor içim, esiyor rüzgârlar, düşüyor yapraklar.


ıssız bir sokak gibi kaldı içim, geçiyor yıllar, gidiyor insanlar.




dökülüp duran saçlarım, titreyen ellerim,gidiyor gençliğim, bitiyor günlerim.


yıkılıp duran düşlerim, yorgun yüreğimgidiyor gençliğim, geçiyor günlerim.


ZARDANADAM- GİDİYOR GENÇLİĞİM


Başlık için ps. Bir Şövalye Var İçinde ile REDD


Fotoğraf için ps.2. Özlem Ölçer

Hiç yorum yok: