12 Nisan 2009 Pazar

"ihtimalsiz bir hayal yok ki dünyada"


Gülben Ergen’i sevmem.

Hırsı için herşeyi yapabilecek biri olması pek itici gelir bana.

Sesine güzel demem.


Ama sözlerinin Sezen Aksu’n yazıp, Gülben Ergen’in söylediği birçok şarkıyı severek dinlerim.

Kanıma Dokunuyor bunların bir numarasıdır mesela.

Uzun Yol Şarkıları’nı bir şarkı dışında daha dinlemedim. Zaten bu yazıyı da o şarkı sebebiyle yazıyorum.

Gülben Ergen, belli ki pek sevdiğinden Bülent Ortaçgil’in Bu Su Hiç Durmaz’ını söylemiş. Magazin haberlerinde denk gelmediyseniz de ben azıcık anlatayım, Gülben Ergen Ortaçgil’I aramış, tabii Ortaçgil kendisini tanımadığı için kendini anlatmış, şarkıyı istemiş, Ortaçgil’de aranjmanını beğenirse söylemesine ok demiş.

Burda hemen kendisinin Teoman ile çıkardığı Konser albümünde Sessiz Olmuyor’u söylemeden önceki replikleri geliyor aklıma. İkisinin de şarkılarını bir dönem Müslüm Gürses seslendirdiği için “İkimizin de şarkılarını Müslüm Baba seslendirdi. Belki Teoman işin farkındaydı ama ben değildim” der üstat ve sonrasında das en çok yaşa Müslüm Baba der hafif kinayeli. Şarkıyı dinlemeden, ileride bir konserinde bu şarkıyı seslendirirken Gülben Ergen de seslendirdi bu şarkıyı hatırlarsanız diye girip, pek ısrarcı bir kızcağızdı kıramadık kendisini şeklinde birşeyler söyleyeceğini hayal ettim.

Sonra Cuma günü bu şarkının Gülben Ergen versiyonunu dinledim. Öncelikle şunu belirteyim, bu şarkıyı çok severim ama bu şarkıyı en çok “Ortaçgil’in tribute albümündeki Leman Sam versiyonu ile severim. Bu yüzden akustik bir album ile o albümdeki super aranjmanı kıyaslamak çok adaletli değil farkındayım. Ama yine de söylemeden edemiyeceğim.

Olmamış. Gülben Ergen’in sesiyle”önümüzde barajlar” kısmındaki arabesk vurgusuyla, “Yalnızlık Alır Götürür” kıvamındaki şarkı söyleyişi ile bir güzel şarkı katledilmiş. Sadeyim, arındım diye insane böyle de duru bir şarkıyı söylemeye yeltenmemeli.

Keşke birileri Gülben Ergen’e sadeleşmek denilen şeyin ilk olarak arsızlıklardan ve hırslardan arınmakla başlayacağını hatırlatmalı.

Hiç yorum yok: