15 Nisan 2009 Çarşamba

"hiçbir neden yokken, ya da biz bilmezken tepemiz atmış... ve konuşmuşuzdur"


Kendime göre bir anayasam var;

Aslında sadece kendi doğrularım ama nedense içimdeki hadsizlikle başkaları da hayatlarını böyle yaşamalı diye ufak tacizlerde bulunduğum zamanlar oluyor.

Misal, kahvaltıda önce tuzluları sonra tatlıları yerim. Reçel sürülmüş bir ekmeğin peynir ile yenmesini bünyem kaldırmaz.

Bir pasta ile meyva suyu içilmez bence,

Tuz oranı yüksek bir ekmeğe nutella sürülemez,

Nescafe ile kahvaltı edilemez,

Kahverengi çanta ile siyah ayakkabı giyilmez,

Patates yemeğinin yanında makarna yenmez,


Belirli küpeler sadece haftasonu takılabilir.


Tatilin belirli kriterleri vardır, denize girmeyecekseniz Mart ayında sahil mekanına gidilmez,

Kaymayacaksınız bahar mevsiminde Kartepe'ye gitmezsiniz,

Kırmızı renk çok süper enerji çalar,

Bu uzun listemda gizli bir madde daha varmış, bunu da bugün farkettim.

Telefon konuşmalarında selam veya merhaba denmemeli. Hatta selam sadece e-mail veya msn ortamlarında kullanılmalı. Benim nry.ın hayatımıza kattığı farklı bir telefon açma tarzımız var. Elalemin insanlarına "efendim" , derken, sempatik yanımı sergilediğim diğer şahıs kişilerine ise bilumum lalibalilik( bilinçli kelime katliamı) yaparım. Bu yüzden de telefonda "selam" veyahut "merhaba" karşılığı aldığımda nasıl bir cevap vereceğimi öngöremiyorum ve bu şekilde telefon açılmasına isyan bayrağı açıyorum.

İsyan hareketimi bugün serviste başlattım, devamı için fikriyatımı satırlara döküyorum ve sizi de daha sempatik, slm'dan uzak telefon görüşmelerine davet ediyorum.

ps.1. Bu son cümle biraz 900'lü hat sloganı oldu, takılmayın.
ps.2 Şimdi aklıma geldi, telefonda "kim arar" diye soran sekreterler vardır, evlerden ırak olurlar inşallah.
ps.3 Tabii birde buyrun diye telefon açan sucular, yemekçiler var ki onlar için bir yol haritası -şimdilik- çizemeyeceğim.
ps.4 Yarın Cuma olsa, hayat daha anlamlı olmaz mıydı sanki ?

Kusburnu'na not: Sosyal faaliyetlerinde olduğundan bu yazıyı edit etmen için sana gönderemedim ama hala bence düzeltme şansın var.

Hiç yorum yok: