19 Nisan 2009 Pazar

"herkes geçmişi öder, bir yol ayrımında"


Tamamen magazin;

Evliliği yaygınlaştırma gibi bir sosyal sorumluluk projesi olsa bence görev alacak kişi Yeşim Salkım olmalı. Bir insan hepsi de birbirinden arıza ile sonuçlanan evliliklerden sonra hala evliliğe nasıl umut bağlar anlayamıyorum. Hele hele hala gelinlik giyme isteğini de ayrıca alkışlıyorum.

Seren Serengil, çocuk sahibi olmak adına aldığı riskleri ve yaşadığı yıkımları göz ardı ederek hala çocuk sahibi olmak istiyorsa, "kısmet değil" belki de demeyip evlatlık çocuk almayı düşünmüyorsa, bu artık istekden ziyade "olmalı" hırsı gibi geliyor bana.

Feraye Tanyolaç, "Feraye evliliği haketti" diyebilen bir erkekle evlenmekten gerçekten gurur mu duyuyor?

Bence Türkan Şoray'ı koruma kanunu çıkartılmalı. Yani Tv.de falan o gazetecilerin sorduğu sorular karşısında kadının yaşadığı şaşkınlık, kimseyi kırmamaya çalışması karşısında ben üzülüyorum.

Ebru Şallı'yı banka reklamını seslendirmek için seçen kişinin niyeti neydi, reklamı izledikçe bu sorunun cevabını sorguluyorum.

Demet Akalın, Oğuz Kayhan'dan bu kadar ayrılıp barışmışken, bilmem kaçıncı kez ayrıldığında bu sefer susayım belli olmaz yine barışırız diye hiç mi düşünmüyor?

Aysun Kayacı, Amerika'ya gitmekten vazmıgeçti şimdi? Magazin bir el atsa belki sözünü tutar da gider buralardan diye umut ediyorum.

Deniz Seki içinde ne desem bilemiyorum ama mağdur mu suçlu mu deseler, suçlu olduğuna daha yakın fikriyatlardanım.



1 yorum:

Fery... dedi ki...

%90 ına katıldığım yazın için bilahare bir araya geldiğimizde hepsini enine boyuna konuşalım istedim nedense :))