15 Nisan 2009 Çarşamba

"gündüz düşleri"


Sevgili Farawaysoclose,

Senin eve talip çıkmış. Sabancılar sanki sahildeki yalıların %40'ına sahip değillermiş gibi, senin yalıyı da hop diye almışlar.

Daha 4 sene önce falan Beylerbeyi'nde bir adet yalıyı almışlardı yanlış hatırlamıyorsam, tedbili ( öğrendik ki aslında tebdili imiş) mekanda ferahlık var demişler ki, Yeniköy'den de bunu almışlar.

Ama hatırlarsan seni daha önce uyarmıştım, Uzanların yalısından hayır gelmez, o evde de huzur olmaz, o yüzden sen sıkma canını, koca İstanbul'da güzel yalıdan bol birşey yok.

5 yorum:

kusburnu dedi ki...

istemiyon sen benim edit etmemi.. anladım ben :(

malumafatrus dedi ki...

şu kadarcık yazıda da hata yapmam diye düşündüğümden göndermedim. Bari edit ederken kırmızı ile hatalarımı da çizin ki, kendimi adam edebileyim.

kusburnu dedi ki...

tedbili mekan nedir ya? geh bili bili..

malumafatrus dedi ki...

iki harfin yeri değişti diye bu kadar kırar mı insan arkadaşını peki:)

kusburnu dedi ki...

tebdilimekan da bitişik yazılıyormuş, bunu da ekle paranteze e mi?