24 Nisan 2009 Cuma

"çizgi romanların dışında bir kahraman bulamadım"


Kral Tv’ye gruplarına katmaları cnbc-e’nin bir güzellik yarışması yayınlaması için mantıklı ve kabul edilebilir bir sebep mi merak ediyorum.

Bir diğer merakım da bu ülkede Uğurkan Erez dışında bir kareograf olup olmadığı yönünde. Mazallah adamın başına birşey gelse, bu ülkede güzellik yarışması olmaz ben şimdiden uyarıyım.

Aslında bu soruyu belki yarışmalarda soruluyordur ama ordaki cevaplar biraz politik ve sonuca odaklı olduğu için ben bağımsız anket yapmak istiyorum, “bir insan neden güzellik yarışmasına katılır?”. Yani kendisine bu anlamda bir kariyer planlıyorsa ( dizi, müzik, mankenlik falan filan) katılması pek manalı ama “ ailem ve arkadaşlarım çok ısrar ettiler” mazaretiyle insan o 2 haftalık işkenceye ve kraliçe olmak umuduyla gidip ilk 10’a giremeyerek sanki birden çirkin olmaya katlanabilir mı bilemiyorum.

Dün gündüz vakti Tv izleyince bir kez daha anladım; hasta olup evde kalmaktansa işe gitmek, tatil günlerinde kendinizi bir an evvel sokağa atmak mantıklı bir insanın ilk tercihi olmalı.

Can Tanrıyar, Tv aleminden dışlanınca Petek Dinçöz de hayatımızdan çıktı bilmem farkında mısınız? Gerçi ben artık Tv Programı da yapmıyorlardır diye düşünmüştüm ama Seda Sayan da, Esra Ceyhan da ve pek tabii ki Petek Dinçöz de kaya gibi yerlerinde duruyorlarmış, bu acı gerçekle dün yüzleştim.


Yollarına gül döktüğüm Mansur Forutan’ın fikriyatlarını paylaştığı
http://www.bizibozmaz.com/ sitesi kendisine olan hasretimi bir nebze giderse de, ben eski yazıları tarzında yazılarını okumak istiyor, bunun için hangi gazetede yazabilir ki artık diye kendim sorum kendim cevap bulamıyorum.

Tadı Damağımda ve Vedat Milor gerçekten benim gibi yeni mekanlar arayanlar için süper bir program. Yemek hadisesini pek anlamadığım veya programın kamera arkasını bilmediğimden, Vedat Milor süper bir gurme gibi geliyor bana. Ağzına bir lokma atıyor, hop içindekileri, yedi sülalesini sayıyor.

Benim için sessiz sakin ve kendi halinizde film izlemek için en uygun yer Gmall. Mesela dün salonda yer alan diğer 3 kişiden birini örnek alıp bacaklarımı da bir güzel uzattım (bu rahatlığa rağmen filmi gözümü kırpmadan izledim). Film olarak da Devlet Oyunlarını izledim ve Russel Crowe’un olduğu her filmi uzunda olsa izleyebileceğimi farkettim.

Büyük şehirlerde iş- ev- trafik sürüncemesinde ne için çalıştığını düşünen herkesin en büyük derdi bir hobi edinmek. İnsanlar bazen, bu rutin hayatı bozmak için farklı şeyler yapmak istiyorlar ama insan sayısı çok hobi sayısı sınırlı olunca sanki bu faaliyetler de hobiden ziyade biz fanilerin rutin faaliyetleri haline dönüşüyor. Bknz. Pilates yapmak, blog yazmak,yemek kursuna gitmek, fotoğraf çekmek vs. İstanbul’un girişine “Bu şehrin insanlarına yepyeni hobiler lazım” diye ilan vermek istiyorum.

Yazın gelişi ile beraber herkesin spor ve diet konuşmasından acayip rahatsız oluyorum. İşte bu da bir sürü psikolojisi, aslında siz kendi kilolarınızı benimseyip iştahla yemek yemek istiyorsunuz ama işte hopp bir diyet muhabbeti açılıyor ki, ne yürüyen merdivende tembel tembel durabiliyor, ne de gönül rahatlığı ile yemek yiyebiliyorsunuz. 365 günün 10 gününde tatil yapıp bunun için diyet yapmanın manasızlığı ile ilgili bir pankartı da boğaz köprülerine asabilirsek, toplumu az çok bilinçlendiririz gibi geliyor bana. 365 gün spor yapıp sağlıklı beslenenlere ise saygım sonsuz, onlara ancak tebriklerimi sunuyor, hasetimi arka plana atıyorum.


Bu akşam da kısmet olur ve baş, göz ve hayat ağrısı çekmezsem Ayçacığımın konserine gidiyor, sizlere de vaktinize, kalbinize ve ruhunuza göre aktivitelerle dolu bir haftasonu diliyorum.



ps. İlgili yazı, kusburnunun mesguliyeti sebebi ile edit edilemedi. Fery de bugün işte değil sanki, o yüzden imla hatalarım belki sonradan düzeltilecektir.


ps. 2: Yazımızın başlığı "Alışırım gözlerimi kapamaya" adlı Manga şarkısından. Bundan sonra başlık olarak seçtiğim tüm şarkılarımızı da millet ve devlet için yazımısın sonunda paylaşacağız inşallah.




3 yorum:

Fery... dedi ki...

ben dün işteydim hem de çok rahat rahat çalıştığım bir gündü, gönderseydin keşke :))

ha bir de inanılmaz doğru tespitlerde bulunmuşsun :) hobi, diyet çok çok doğru gerçekten...

malumafatrus dedi ki...

ordaki keşke yazımın bolca hata içermesinden ötürü mü acaba? fazla de de kullanmamıştım halbuki:P

Fery... dedi ki...

eheh yok dikkat etmedim o kadar, sen her halukarda gönder bana edit için ben uygun olmazsam dönmüyorum zaten :P