23 Nisan 2009 Perşembe

"ben sahiden ben her neysem işte"


Piyale Madra yine tam bir kadınlık haline işaret etmiş bu karikatürü ile. Ama bugün bu sempatik karikatürü alkışlamaktan ziyade, onun üzerinden derin felsefe yapmak istiyorum.


Bence bir kadının kendine verdiği değeri, sevgili endeksine bağlaması kadar abesle iştigal bir durum yok. Bir ilişki için bazı noktalarda bazı fedakarlıklar verilir çok normal olarak ama aynada olmak istediğiniz değil de sevgilinizin görmek istediği kadın olmanın size ve ilişkinize uzun vade katkıdan ziyade zarar getireceğini hatırlatmakta fayda görüyorum.
Bu yüzden kendinize karşı dürüst olun sayın okur. Kendinize olan sevginiz, "başkalarının" fikriyatlarına bağlı olduğu sürece egonuzun dalgalanıp durulmaya ve birgün "yeter artık" diyerek dip yapmaya mahkum olduğunu unutmayın.


Bayram bayram bu ne feministlik ben de anlamış değilim.


Hiç yorum yok: