28 Mart 2009 Cumartesi

"yeni bir hayat kurdum. İçine huzur koydum"


Karikatürden bağımsız olarak bir anımı paylaşmak istiyorum seninle sayın okur;

kendimi küçük sandığım ama yaşımı net olarak hatırlıyamadığım bir dönemlerde, hayatımızın ilk uçan balonu alınmıştı abimle bana. Sımsıkı tutuyoruz balonları ama içimizde de hep bir nasıl uçuyor ki acaba merakı mevcut.

Bir veya iki gün geçti, ev ortamında balonu uçurmaktan öteye gidememişiz, balondan da hevesimizi halen almamışız. Olağan saflığımın yanında bazen cin olabilme yetim vardır ki, o zaman bu cinliğim daha yüksekti sankilem. Bu cinlikle "ya bıraksan mı balonu bakalım nereye gidecek?" türündeki diyaloglarımla abimin kanına girip balonu bırakmasına vesile oldum. Ve onda balonun rotasını çizmeye başladık; Bandırma'dan gökyüzüne karışan baloncuğumuz rüzgarında etkisi ile Gönen'e doğru gidiyordu. Daha sonra Bulgaristan'a giderdi ve en sonunda Almanya'ya da ulaşırdı muhtemelen. Sanki uçan değil aynı zamanda patlamayan bir balonumuz vardı ve bizim bildiğimiz en uzak yere Almanya'ya kadar gitmemesi için hiçbir engel yoktu.

Bunun içindir ki, büyümek yanında mutsuzluk taşır çoçukluk saflığı ile kaplanmış ruhumuza...

Bunun içindir ki, çocukluk hep bir tebessüm ile hatırlanır.

Bunun içindir ki, insan basit düşündükçe rahat bir hayat sürer...

Bu yüzden dert dediğimiz safsatalar için yanı başımızdaki çözümleri göz ardı etmeyi bırakıp, mutluluğu imkansızda aramamak lazım...

4 yorum:

Fery... dedi ki...

Dert dediğimiz safsatalar için yanı başımızdaki çözümleri göz ardı etmeyi bırakıp, mutluluğu imkansızda aramamak lazım...

böyle yaşayabilsek keşke ya...

not: bu yazı neden benim editörlüğümden geçmediiiii :P

malumafatrus dedi ki...

ama yani, gecenin bir yarısı ( ki öğrendim sen o sıralarda Asmalımescit' teymişsin)feryyy, şu yazımı bir okuyup üfle nasıl diyim ki ben??

Fery... dedi ki...

tezcanlıyım hemen olsuncuyum diyorsun peki madem :)

mete han dedi ki...

Magento web tasarım olarak artık bloğunuzu sıklıkla takip ediyoruz yaptığınız paylaşımlar çok iyi , başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.