21 Mart 2009 Cumartesi

"kimi şeylerse zaten imkansız hayatta, uğraşma"



Derdi neden bana düştü bilmiyorum ama dün Asi'yi izlerken sorgulamadan edemedim;

Tuba Büyüküstün mü yoksa Beren Saat mi daha güzel ?

Beren Saat'deki renkli göz büyüsüne karşın Tuba Büyüküstün'ün " özel birşeyi olmadan" güzel olma hali var ki, nedendir bilinmez bu insanlar daha öncelikliler benim güzellik kavramımda.

Yine de söz konusu bu iki hatun olunca bir tercih yapmak epey zor.

Tabii kimse beni bir tercihe de zorlamıyor ama işte insanoğlu, birşeyi nitelerken hep bir kıyaslamaya gitmek istiyor.

Bunun içinde bir eşi veya benzeri olmadığını düşündüğünüz şeyler, acayip güzel oluyor.

konuyu da süper bağladım, yazıyı kapattım.

ps. Bülent abiye ( İnal) de bu iki güzel hatunla beraber olduğu için tebriklerimizi sunuyoruz ki, yazımız magazinin dibine batsın.

4 yorum:

Fery... dedi ki...

cok igrenc bi yaklasim olcak ama madem bulent inal tarafndan (da) bakiyoruz olaya once tuba sonra beren oldugu icin sonra gelen ust siraya cikar mantigi ile sankilem beren amma ve lakin tuba da cok cok hos bi hatun

malumafatrus dedi ki...

bence aşk-ı memnu'da oynamasaydı, öyle şımşıkır olmasaydı ne kadar güzel bu beren saat demeyebilirdik. ..İkisini de bir canlı canlı görüyim sonra kesin kararımı da vereceğim.

varol döken dedi ki...

tuba büyüküstün beren'i katlar, berrak tüzünataç da tuba'yı katlar, penelope cruz ikisini katlar, charlotte gainsbourg hepsini katlar...

sanırım bu konuyu anlatmanın daha sığ olmayan bir yolu yok:)

malumafatrus dedi ki...

ama sanki sen yanlış yazıya yorum yapmışsın Varol:)