24 Mart 2009 Salı

"keskinliğinle yarılan kalbim, tüm inadıyla çarpıyor"


Seni terkettim bugün...

Değerli çay yoldaşım; Hayatımın uzun döneminde çay içmeyen bir insan olarak sonrasında bir tanıştık pir tanıştık seninle. Keyif almaktan ziyade bağımlılık türünde bir ilişkimiz oldu. Olmayan enerjimi seninle doldurmaya çalıştım ama beceremedim. Çirkefleşmek istemem ama sende pek sırtımdan vurdun beni. İkinci kez kanımda demir seviyesi yerlerde sürünüyor. Kafam kalkmıyor, vücut ısım belirli bir düzeyde seyredemiyor.

Biliyorum tek sebep sen değilsin. Biliyorum azıcık doğru beslensem böyle olmazdı ama yine de terk ediyorum seni.

Kolay olmayacak bunu da biliyorum ama saçma sapan bitki otları ile doldurup hayatımı, unutmaya çalışacağım seni.

Az biraz kendime geleyim yine kesişir yollarımız elbet. Ama bilmenizi isterim ben artık eski ben değilim. Yaşlanmaktan mütevellit, sağlıklı ve dolayısıyla lezzetsiz besinler tüketip, demir haplarından uzak da bir hayat sürmek gayesinde yeni haftaya başladım ve inşallah da muvaffak olacağım. Yoksa meral sultan ve saçma sapan pekmezleri devreye girer ki, o da inan bana benim için son nokta olur.

Bunun için aufwiedersehn eski dost.


Hem ne derler bilirsin; “seni uzaktan sevmek sevmelerin en güzeli”

Ps. Sağlık yazılarımıza bu hafta içinde bir de göz haliyle devam etmeyi planlıyorum. Galiba hastalık hastasıyım, galiba sürekli bişeylerden şikayet etmek gibi de ruhsal bir hastalığım var, kararı siz verin artık.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

simdi sayin demiri eksik space sahibcisi...cayla olan ayriliginizi okudum ve pek üzüldüm pek iclendim beni bilirsiniz..
bence bunu bu kadar duygusalliga vurmadan bir gecis donemi olarak algilamak
yesil cayiniz, ne bilim portakalli hede hodo cayiniz ile gecirceginiz ve onu ozleyeceginiz bir donem olarak bakmak lazim ...

saglik herseyden onemli, enerjik olmak , boyle zip zip hallere geri donmek adina

fuhrerschein

malumafatrus dedi ki...

Portakalli hede hodo cayi derken:):):)

Fery... dedi ki...

ben de anlayamadım onu :)

bi de onların adı çay değil, çaya hakaret etmeyin alla allaaa...

malumafatrus dedi ki...

bitki çayı isim tamlaması mı sıfat tamlaması mı peki? İsim tamlaması ama yine de bir an tereddüte düştüm nedense:)

çayın önünde bitki gelince, çay bizim bildiğimiz çay olmaktan çıkıyor zaten.